לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: שרה אברהמי סולומון.




שרה אברהמי סולומון, 55,  מתמודדת לרשימת מפלגת העבודה לכנסת

"אני שרה אברהמי סולומון, רכזת השטח של מפלגת העבודה במחוז דרום, אשת חינוך ופעילה חברתית, אשר חרטה על דגלה את המאבק של ההורים היחידניים. כאם יחידה ל-4 ילדים אני רואה חשיבות גבוהה בדאגה להורים יחידניים תוך עידוד העסקתם של ההורים ודאגה לרווחתם. בשנת 2014 הייתי מיוזמי מחאת הדור השני לשואה וכן פעילה במחאות חברתיות רבות השמות במרכזן את הדאגה לפרט".
 
"בין השאר אפעל כאשת חינוך ותרבות מקצועית וכאם יחידנית מנוסה לארבעה, למיצוי המשאבים האנושיים בחברה ובמערכת החינוך ומתן הזדמנות שווה לכולם, תוך התמקדות על צמצום הפערים והחדרה מחדש של ערכים סוציאליסטים לאור אותם הפערים שגדלו בעידן הקפיטליזם הנוכחי".
 
פרט שלא ידעתם עלי: "בצעירותי כאשר הייתי סטודנטית לאמנות, דגמנתי בסוכנות אימג' של בטי רוקאווי לצד הדוגמניות הבכירות בארץ והופעתי בקמפיינים שונים של חברות ידועות".