לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: איתמר אילן וגנר.



28, מתמודד ברשימת מפלגת העבודה



"אני איתמר אילן וגנר, בן 28, רווק, מרחובות, סטודנט לתואר ראשון בכלכלה באוניברסיטה הפתוחה ומנכ"ל עמותת "צבא מקצועי מיקוד". יש לי עבר פוליטי, נחלתי ניצחון בבית המשפט המחוזי כחלק ממאבק האנטנות. הייתי לוביסט בכנסת בנושא הגיוס. התמחיתי אצל ח"כ לאה פדידה והייתי העוזר הפרלמנטרי של הנריקה צימרמן שמקדם את היוזמה האזורית".



"'צבא מקצועי מיקוד' היא תנועה הפועלת במטרה להפוך את צה"ל לצבא מקצועי-התנדבותי, תוך יעילות למען ביטחון המדינה ולמען כלכלת מדינת ישראל. הקמת העמותה אושרה בחודש ינואר האחרון. המטרה לטווח הארוך הוא הפיכת הצבא לצבא מקצועי באופן הדרגתי. חשוב שהנושא יאמר בריש גלי: יש צורך לחזק את הדברים הטובים בצה"ל, ולייעל את הפחות טובים, כמו ציוד טכנולוגי משופר יותר למען הצלת חיי אדם. עובדה: יש לי תמיכה מכל צידי הקשת הפוליטית. דוד ביטן, יהודה גליק, מוסי רז, אייכלר ופייגלין"



המסר שלי לבוחר:
 "השמאל צריך להתחדש ולעסוק גם בנושאים "הבעייתיים" והמאתגרים כמו חינוך ליהדות, גיוס מותאם, נושאים ירוקים, וכמובן תהליך שלום בהסדר או היפרדות מהפלסטינים. יש לי ניסיון והצלחות בפעילות בכנסת. הקול שלי שווה פי 4.  אני שחקן קבוצתי בדיפלומטיה ומהווה דוגמא לצעירים שיעמדו על עקרונותיהם".



"יש לי תוכניות מדויקות לדאגה לקצבאות של אוכלוסיות מוחלשות כמו הנכים והקשישים ומאבק באסדות הגז, הטורבינות והאנטנות שבו הייתי כשותף מרכזי. אנחנו רוצים לנצח את הימין, אבל בצורה ספורטיבית, הם אחינו אך יריבינו הפוליטיים".



פרט שלא יודעים עליי - שחקן כדורגל טוב מאוד ומנגן בסקסופון ובקלרינט.