רשימת האימוג'י האחרונים שאושרו ויועלו לפלטפורמות השונות במהלך השנה הקרובה, כוללת 230 דמויות מעיצובים שונים. בין היתר מדובר בבעלי חיים שונים בהם פלמינגו, לוטרה, קוף, כלב נחייה וכלב שירות. כמו כן, הצטרפו אימוג'י של זוגות חד מיניים בין גזעיים, אנשים הנעזרים במקלות הליכה וכיסאות גלגלים שונים וכן פרוטזות של ידיים ורגליים. כמו כן ישנם אנשים המדברים בשפת סימנים. 
אימוג'י נוספים שנכללו ברשימה הם מאכלים רבים בהם פלאפל, שום ובצל, חמאה וגם וופל בלגי. ישנם פרטי ביגוד כמו בגדי ים ותחתונים וכן חפצים ועצמים שונים: סטטוסקופ, נעלי בלט, כיסא, קלנועית, קוביית קרח נמסה ולבבות בצבעים חדשים.

האימוג'י החדשים. צילום: צילום מסך מתוך emojipedia
זו השנה השישית שבה מתרחשים עדכונים כאלה, כאשר בשנים האחרונות התרחשו שינויים רבים. בין היתר בשנת 2015 הוכנסו צבעי עור נוספים, ב-2016 הוגבר ייצוג הנשים ובשנים לאחר מכן נוספו מגדרים נוספים ואנשים עם צבעי שיער שונים. 

כזכור, בשנה שעברה שינוי קל שעשתה חברת גוגל, כאשר הסירה איור של ביצה מאימוג'י של סלט על מנת להפוך אותו "ידידותי" יותר עבור טבעונים, עורר תגובות עוקצניות מצד גולשים ברשתות החברתיות, שלא הבינו את פשר העיצוב המחודש.
על אף שהיו גולשים שבירכו על השינוי, רבות מהתגובות לא קיבלו בחום את האימוג'י החדש. "חשבתי שזה חשבון פארודי, אבל האמון שלי באנושות צנח אחרי שהבנתי שאתם רציניים", כתב אחד הגולשים. "אני מרגיש פגוע מעגבניות, אולי תוכלו להכין אימוג'י סלט בלעדיהן?", תהה גולש אחר. ציוץ נוסף תהה: "מתי תסירו את כל האימוג'ים הקשורים למוצרי חלב עבור כל מי שלא סובלים לקטוז?".