אחרי 17 שנה כיושבת ראש ארגון ידידי תיאטרון הקאמרי, ליאורה עופר פורשת מתפקידה. מי שתיכנס לנעליה הגדולות מאוד היא אשת החברה מיכל פורר, מבעלי ה"נאופארם".



בנוסף לתפקידיה בעסקים, פורר היא גם אמנית. בחודש ספטמבר היא הציגה תערוכה תחת הכותרת: "beyond". בתערוכה שנפרשה בשטחים הציבוריים של מגדל המוזיאון בתל אביב, מציגה פורר מגוון מיצירותיה מהשנים האחרונות. רבות מהיצירות בתערוכה, שאותה אצרה אורלי בלום, מבטאות את הקשר לז'אנר הפופ-ארט כאשר פסלים המוצגים בה שואבים השראה מטווח רחב של רפרנטים תרבותיים, ממלאכות יד מהמאה ה-19, ועד אנימציה של דיסני.



אגודת הידידים של התיאטרון הקאמרי הוא חוג אינטימי של אוהבי תיאטרון, המוזמנים לעקוב מקרוב אחר תהליכי היצירה, מצטרפים לפעילויות שונות של התיאטרון בארץ ובחו"ל ונפגשים באירועים מיוחדים. באגודת הידידים של התיאטרון חברים כ-300 משפחות, התומכות בפעילות הייחודית של התיאטרון בעבודה השוטפת ובמגוון רחב של פרויקטים.



מיכל פורר וציפי רובין. צלם : איציק בירן
מיכל פורר וציפי רובין. צלם : איציק בירן



בין הפרויקטים בהן תומכת האגודה: הפקות חדשות, חיזוק התרבות בפריפריה, עידוד מפגשים בין בני נוער וצעירים, יהודים וערבים, תרבות יום א', עבודה ייחודית עם ניצולי שואה, חינוך הדור הבא של היוצרים בתחום התיאטרון, פרויקטים ייחודיים לנוער בסיכון בפרויקט "שולייתנות" המכשיר אותם לעבודה בתיאטרון, וסיוע לקרן ליאור בגיוס משאבים למלגות לחיילים, אגודת הידידים של הקאמרי פתוחה ליוזמות ולהצעות נוספות גם מקרב החברים באגודה.