אנשים קשורים לעמודים ולעצים בפארק או בגינה הציבורית הפך למחזה שכיח בשנים האחרונות. למי שבאורח פלא לא נתקל עד כה בתופעה, אספר כי לא מדובר באיזה תחביב משונה אלא באימון TRX, שמתבצע בעזרת רצועות ונגד משקל גוף. ואם כולם כבר מחבקים עצים ונקשרים לעמודים, אז הגיע הזמן שגם אני אנסה את זה. בתור טירונית, ולפני שאעשה לעצמי פדיחות קבל עם ועדה בגינה הציבורית, בחרתי להתנסות באימון הטרנדי 

ב־Studio Press בתל אביב. 
"ממציא השיטה הוא חייל מצבא ארצות הברית שרצה להתאמן בזמן השירות. לא היה לו חדר כושר, אז הוא המציא את הרצועות שאפשר להתאמן איתן בכל מקום", מסביר יונתן אבוהב, הבעלים של הסטודיו. יש גם רמות קושי שונות, וכל אחד יכול למצוא את הרף המתאים לו. אמנם TRX הוא אימון העומד בפני עצמו, "אבל אם את רוצה גוף כמו באינסטגרם, כדאי שתשלבי גם משקולות ותזונה", מחייך אבוהב. 

רגע לפני שמתחילים, אני מתעניינת לגבי התועלות של הרצועות עצמן ומקבלת הסבר על כך שהן מסייעות בביצוע תרגילים כגון סקווטים, חתירה ומכרעים, ומקלות על ביצועם. השימוש בהן גם מומלץ לאלה הסובלים מכאבי גב או ברכיים. האימון עצמו נמשך כשעה (50 שקלים לאימון בודד, 300 שקלים מנוי חודשי).
אני משאירה לאבוהב את המנדט לקבוע את רמת הקושי. הוא בתמורה מתחיל בחימום קל של המפרקים ופתיחת טווחי תנועה בעזרת תרגילים עם מקל של מטאטא. היו גם כמה קפיצות כדי להעלות את הדופק לקראת הדבר האמיתי: הרצועות. 
אחזתי בזוג הרצועות ופתחתי בתרגילי חתירה שטובים לגב, בשילוב מכרעים דינמיים - צעד קדימה, צעד אחורה. עד כה זה היה קל. התבקשתי להוסיף קפיצות למכרעים, מה שהעלה מיידית את רמת הקושי. הדופק התחיל לעבוד. לאחר שלושה סטים של חצי דקה לתרגיל, עברנו לשלב הבא. כדי שלא אשתעמם, וכמובן כדי לבנות גוף כמו באינסטגרם, נוספו לתמונה כמה תרגילים קצרים עם משקולות קטלבלס. פה כבר התחלתי להזיע. התבקשתי להחזיק שתי משקולות כבדות בעודי יושבת על ארגז, ואז להתרומם ולהרים מעלה את המשקולות. אחר כך הגיע גם תרגיל עם כדור במשקל שישה קילוגרמים שהייתי צריכה להטיח בחוזקה על הרצפה, להרימו מהר, להתיישר ולהטיל אותו שוב. "תזרקי חזק את הכדור, תחשבי על מישהו שמאוד עצבן אותך", מציע אבוהב ומסביר שחוץ מעבודה על כוח מתפרץ, ישבן, בטן, כתפיים ושריפת קלוריות - הכדור בעיקר מוציא עצבים. אני מסכימה איתו. להוציא עצבים זה גם חלק חשוב. 
אחרי הפוגה קצרה חזרנו לרצועות, הפעם לכפיפות ופשיטות מרפקים. עם הטכניקה קצת התקשיתי, אבל לא התייאשתי. בתרגילים לחיזוק הבטן היה לי קל יותר. נשכבתי על הגב, העקבים בתוך ה־ TRX, ועליתי לכפיפות בטן ולתרגילי אופניים. אחר כך עברנו לתרגילי ישבן ולפלאנק, כשהעקבים עדיין בתוך הרצועות. בשלב זה היה לי קשה להחזיק את רצפת האגן באוויר. קינחנו בתרגילי מתיחות, כשגליל גומי מונח מתחת לגבי ואני נעה עליו קדימה ואחורה לשחרור השרירים. סוג של מסאז', אפשר לקרוא לזה. בתום האימון ביקשתי מאבוהב פידבק. דורגתי ברמה של מתחילים. נקודת התורפה שלי הייתה הטכניקה, כלומר אופן ביצוע התרגילים. אבל זה דווקא נתן לי מוטיבציה. החלטתי להמשיך את הרומן עם הרצועות, לפחות בתקופה הקרובה.

המיתוס: תה נחשב למשקה בריא
 
"מחקרים מוצאים בתה סגולות בריאותיות, כמו הורדת סיכון למחלות לב וכלי דם, לחץ דם, רמות כולסטרול ואף כמה סוגי סרטן", אומרת ד"ר אולגה רז, ראש תחום תזונה קלינית, הפקולטה למדעי הבריאות, אוניברסיטת אריאל. "הסיבה לסגולות אלו טמונה בנוכחות פיטוכימיקלים רבים האופייניים לעלי תה רבים, ובהם פוליפנולים  וקטכינים שהם בעלי תכונות של נוגדי חמצון. בתה ישנם גם פלבונואידים, לדוגמה קוורצטין ומיריסטין - מרכיבים המסייעים בהורדת סיכון למחלות. רוב המחקרים נעשו בתרביות תאים ובבעלי חיים, אך קיימים גם מחקרים אפידמיולוגיים על אוכלוסיות גדולות, הבודקים את הקשר בין צריכת התה וסיכון למחלות בבני אדם. חשוב להבחין בין תה לחליטות צמחים, שאינן מכילות את החומרים האלה, ובאופן עקרוני הן לא באמת תה".