לאחר שהגיע למקום הרביעי בפריימריז בליכוד, בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו אומרים הערב (רביעי) כי "לגדעון סער אין מה לצפות לתפקיד שר בממשלה הבאה". סער מצדו התייחס שוב להתקפות נתניהו עליו. בראיון לחברת החדשות אמר סער: "אני הגבתי להתקפה שניחתה עלי יומיים לפני פתיחת הקלפיות והייתי חייב לומר דברים ברורים כי אחרת שתיקה הייתה כהודאה. יכול להיות שאנשים אחרים היו יושבים בשקט ורועדים ומחכים שהפריימריז יעברו. אמרתי שמדובר בעלילת כזב ואני עומד מאחורי הדברים שאמרתי. אני בהחלט נפגעתי ונגרם לי עוול אבל זה מאחורי".
 
עם זאת, סער סרב להתייחס לשאלות על התמודדות שלו בעתיד על החלפת נתניהו בראשות המפלגה וציין כי "הוא מועמד בכמה רמות יותר מבחינת הכישורים, הניסיון והיכולות ממה שמציעות מפלגות אחרות והשקפת העולם שלי היא כמו שלו בגדול. אתם רוצים לתקוע טריז ביני לבין ראש הממשלה. אנחנו נמצאים לפני מערכת בחירות מכריעה". 
עוד הוסיף: "לי הדרך של הליכוד חשובה יותר מכל דבר אחר ומכל אחד מאיתנו. אין התמודדות על ראשות הליכוד. יש מועמד אחד לראשות הליכוד והממשלה ושמו בנימין נתניהו. אני כמו כל שאר החברים שנבחרו ברשימה מצוינת ומגוונת ועשירה בניסיון וכישורים כולנו נעמדו מאחורי מועמדתו כדי להביא ניצחון לליכוד. אותה נבחרת שנבחרה היא ראויה להוביל את ישראל בשנים הבאות". 

רשימת הליכוד לכנסת מוביל לאחר נתניהו יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שקיבל את מירב קולות המצביעים והתברג כאיש החזק בליכוד. "צלחנו את השלב הראשון .הרמנו רשימה מצוינת, אחראית, ממלכתית, לאומית. אני גאה בכם שיצאתם להצביע ולהשפיע על עתיד התנועה שלנו. יחד נבחרת מלוכדת בראשות הממשלה נצא לבחירות הכלליות ובעזרת השם ננצח ונמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חדשים. תודה". כזכור, יו"ר הכנסת הסתכסך עמוקות עם ראש הממשלה נתניהו סביב אירועי חגיגות ה-70 למדינת ישראל כאשר שרת התרבות כפתה על יו"ר הכנסת את נאומו של נתניהו וזאת נגד רצונו.

 
האישים המרכיבים את החמישייה הראשונה ברשימה אינם מוגדרים כאנשי שלומו של נתניהו מלבד השרה מירי רגב. מיד אחרי אדלשטיין בפער קטן נמצא שר התחבורה ישראל כ"ץ ומי  שמחשיב את עצמו כמנהיג הבא של התנועה. במקום השלישי התמקם השר לביטחון פנים גלעד ארדן שיחסיו עם ראש הממשלה הורעו בקדנציה האחרונה לאחר שלא מינה אותו לתפקיד בו חשק. כאמור, במקום הרביעי התברג מי שפרש ממשלת נתניהו בשנת 2014 ושב בסערה גדעון סער, העובדה כי הצליח להתברג במקום גבוה מעיבה על כוחו של נתניהו במפלגה. סוגרת את החמישייה הראשונה היא אחת השרות המקורבות לבני הזוג נתניהו מירי רגב.
 
נתניהו בירך את מועמדי הליכוד לאחר סגירת הקלפיות ואמר: "אני מאוד מאוד מרוצה, כי מתפקדי הליכוד בחרו באופן מדויק ודמוקרטי רשימה חזקה, מרשימה, טובה לישראל. הם גם הצביעו בעד ההצעה שלי." הפתעת הבחירות המקדימות הם השר יואב גלנט שעד לפני חודשיים היה חבר במפלגת "כולנו" והתברג במקום השביעי לפני השר יריב לוין. במקום התשיעי נבחר ראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת שנחשב למקורב לראש הממשלה נתניהו. לאחר היוודע התוצאות אמר ניר ברקת "אני נרגש ומאושר מעוצמת והיקף התמיכה והאמון שקיבלתי מחברי היקרים בתנועת הליכוד. אני מתחיל היום שליחות למען כלל אזרחי ישראל ואני מבטיח שאתן את כל כולי למענכם ולמען המדינה היקרה שלנו".
 
את העשירייה הראשונה סוגרת השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל שהייתה במאבק מתוקשר עם השר מירי רגב שנבחרה בחמשת המקומות הראשונים. בעשירייה השנייה נמצאים בעיקר שרים כמו חיים כץ, אופיר אקוניס, צח הנגבי ויובל שטייניץ. שני חברי כנסת, יו"ר הקואליציה דודי אמסלם וח"כ אמיר אוחנה, הצליחו להיבחר בעשירייה השנייה כאשר שניהם נבחרו לכנסת ה-20 תחת שיריונים של המחוזות עם מאות קולות בודדים והפעם התמודדו ברשימה הארצית והצליחו לגבור על חברי כנסת אחרים.
 
בעקבות שיטת שיריון המחוזות בליכוד שמונה חברי כנסת שכיהנו בכנסת ה-20 נבחרו במקומות לא ריאליים ברשימה. הח"כים הם  אורן חזן, איוב קרא, נאוה בוקר, ענת ברקו, נורית קורן, ירון מזוז, שרן השכל ויהודה גליק. מיקומה של שרן השכל שנבחרה במקום ה-37 והלא ריאלי צפוי אולי להשתנות בעקבות סעיפים תקנוניים בתקנון הליכוד המבטלים את הבטחת הייצוג לאישה במקום ה-26 במידה ואישה נבחרה באחד המחוזות במקום גבוה מהמקום ה-26. מאחר ואתי עטיה נבחרה לנציגת מחוז דן שיריון האישה במקום ה-26 מבוטל ואת המשבצת הזו יתפוס ח"כ מיקי זוהר ואחריו ברשימה הארצית היא ח"כ שרן השכל שתתפוס את מקומות במקום ה-29 הריאלי לפי שעה.
 
בגזרת הפנים החדשות, לפחות חמישה ח"כים חדשים צפויים להיכנס לכנסת ה-21 אם הליכוד יזכה ב-30 מנדטים. כולם מגיעים משיריון המחוזות ביניהם מיכל שיר, נציגת מחוז תל אביב ומקורבת לגדעון סעד, פנחס עידן נציג השפלה, אופיר כץ נציג הגלילי והעמקים ושלמה קרעי נציג מחוז נגב. יש לציין כי הצעתו של ראש הממשלה נתניהו לקבל עוד שני שיריונים כך שבסך הכל נתניהו מחזיק ב-שלושה שיריונים במקומות ה-21,28 ו-36 יכולים להוביל לעוד מועמדים חדשים.