שרת התרבות והספורט, מירי רגב, הגיעה למקום החמישי בפריימריז של הליכוד,. הבוקר (חמישי) בראיון לגלי צה"ל, היא אמרה שהיא מאוד שמחה על המיקום, בעיקר לאור העובדה, לטענתה, שהליכודניקים החדשים ניסו לפגוע בה. "הלכו לי על הראש עם דיל מאוד חזק של הליכודניקים החדשים. הם הפסידו בגדול משום שבסופו של יום הערכים הליכודיים מנצחים. תנועת הליכוד תקיא מתוכה את אלה שלא מתאימים לדרך ולאג'נדה שלה".



רגב התייחסה גם לסכסוך בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לגדעון סער, ואמרה שלא קיבלה הנחיה לא להצביע לשר לשעבר ואכן הצביעה לו. "אני שמחה שהוא חלק מרשימת הליכוד. מרגע זה כולם מתאחדים סביב ראש הממשלה נתניהו. כל המחלוקות לא רלוונטיות", אמרה.



"אני לא חושבת שנתניהו המציא משהו", הוסיפה השרה לגבי האשמותיו את סער. "יכול להיות שזה לא היה, אבל ראש הממשלה קיבל מידע. אני מקווה שהם יעבדו ביחד. בסופו של יום נצטרך כולנו להיות מאוחדים סביב נתניהו כדי להביא ל-40 מנדטים".



על חלוקת התיקים לבכירי הליכוד, אמרה רגב כי "המיקום ברשימה לא תמיד השפיע על התפקיד, יודעים זאת מהעבר. אני כמובן חושבת שרה"מ צריך להתייחס לרשימה כשהוא מחלק תפקידים, אבל יש לו שיקולים רחבים". היא הוסיפה כי אותה מעניינים מספר תיקים: חינוך, פנים וביטחון הפנים, "אבל מוקדם מדי לדבר על איזה תיק אקבל".



היא התייחסה לאפשרות שתקבל את האחריות על המשטרה, והתייחסה להדלפות מהחקירות: "הגיע הזמן לאמץ את מה שהמפכ"ל עצמו אמר - שלא יהיו הדלפות. השאלה היא איך הציבור מצפה שהמשטרה תעבוד מול נחקר או נחקרת. ההדלפות מזהמות את החקירה ויוצרות תחושה לא נעימה בקרב הציבור. המשטרה צריכה לעבור ניעור רציני".



רגב התייחסה גם לדיווחים על הצטרפותה של אלונה ברקת ל"הימין החדש": "אני מברכת אותה על הצטרפותה, היא אישה נהדרת. שמחה שמביאים עוד אדם מזרחי מהכדרוגל, אבל אני מקווה שלא יעשו לה מה שעשו לאלי אוחנה בסיבוב הקודם. ברור שהיא צריכה להתפטר מניהול הפועל באר שבע".