בדיוק לפני שלושה שבועות החל לעבוד בישראל ערוץ חדש וממוזג באפיק 13, שמורכב מאיחוד "ערוץ עשר" ו"רשת 13" והשיק לוח שידורים מבטיח שכולל תוכניות משני הערוצים. מולו ערוץ "קשת 12", במטרה להישאר הערוץ הנצפה ביותר בטלוויזיה בישראל, השיק לוח שידורים חדש משלו. מועד עליית הערוצים שיחק לידיה של הזכיינית "קשת" בימי רביעי, כאשר תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" זוכה מהעניין הרב בבחירות המתקרבות, בעוד "האח הגדול" של "רשת" לא מגיע לנתונים הגבוהים אליהם הגיע בעבר.



המנצחת הגדולה של הערב הייתה תוכנית הסאטירה הוותיקה, שקיבלה נתון מרשים במיוחד של 21.2 אחוזי רייטינג, ככל הנראה הודות לתוצאות הפריימריז במפלגת הליכוד שהתפרסמו באותו היום, והעניין הרב של הציבור בתגובת איל קיציס וחבריו. תוכנית הריאליטי "האח הגדול" במהדורה הסלבס קיבלה 17 אחוזים בלבד, אך כפי שהוכיחו עונות עבר, העניין בתוכנית גובר עם המשך שידורה וההיכרות של הצופים עם הדיירים מגבירה את הרייטינג לאורך העונה. מול הערוצים המסחריים, ב"כאן 11" סרט התעודה "הכתר האבוד - לאן נעלמו דפי ספר התנ"ך העתיק והיקר בעולם?", קיבל 3 אחוזי רייטינג.





ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 20.7 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.8 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.8 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 13.3 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 15.3 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "שש עם אמנון לוי" שקיבלה 5.5 אחוזים, את "לפני החדשות" שקיבלה 7.6 אחוזים ואת "ברקוד" שקיבלה 7.2 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "קלמן וסג"ל" הגיע אל החדשות עם 1.8 אחוזים.