כשמגיעים לגיל מסוים, אנשים סביב מתחילים להציק ולשאול מתי אנחנו הולכים להוליד הרבה מאוד תינוקות, מתוך מחשבה שזה משהו שכולם רוצים. כדי להתמודד עם השאלה המעיקה הזו, בני זוג מקולומביה החליטו לענות במכה אחת לכל המטרידים, באמצעות פוסט אמיץ בפייסבוק שלא משאיר מקום לספק.
 
לצד תמונה שלהם מחזיקים פתק שמעיד על כך שהם הולכים לעבור עיקור, כתבו נטלי גוזמן ואנדריי פלו מה הם חושבים על הרעיון של להביא ילדים לעולם: "אנחנו רוצים לחלוק אתכם את השמחה הגדולה הזו. אנחנו לעולם לא נהיה הורים. אנחנו רוצים לחיות חיים בהם אנחנו נקנה צעצועים רק עבור עצמנו, נטייל ללא מגבלות, נסתובב עירומים בבית ועוד. יחד עם זאת, הסיבה העיקרית לכך היא לא זו. הדבר הכי חשוב לנו הוא לתרום לשימור כדור הארץ שגם כך מזוהם וסובל מפיצוץ אוכלוסין. לכן לא נביא אפילו יצור אנושי אחד שיזהם אותו עוד יותר".

במילים אחרות, ההכרזה הזו היא ההיפוך של הפוסטים הדביקים של אנשים שכותבים "אנחנו בהריון". למי שתהה, השניים כן מתכוונים להתחתן והם כבר מאורסים, רק שבמקום להתרבות הם מטפלים בכלבים חמודים אותם אימצו. 

 

 
אבל, בגלל שמעטים מעזים להגיד בפומבי שהם לא מעוניינים להתרבות, הפוסט שלהם הפך במהרה לויראלי וזכה להמון תגובות, שיתופים וסיקור בכלי התקשורת. לצד התגובות השליליות הרבות, היו גם לא מעט אנשים שלחלוטין הזדהו עם השניים והביעו את תמיכתם. "אני חרד מהרעיון של הבאת ילד לעולם הזה, לחיות את חיי העבדות האלו", כתב אחד.

אחר הוסיף: "זו החלטה מדהימה ואחראית". גולש נוסף הביע את שמחתו על ההחלטה של השניים: "איחוליי! זו החלטה חכמה ואמפתית מצדם. אני מאחל לכם שתחיו חיים טובים". אחר טען: "אנחנו טפילים בעולם הזה, אנחנו מתרבים יותר ויותר. אילו אנשים היו מבינים שכל הבעיות בעולם הם בשל התרבות יתר....החלטתם החלטה טובה, אני שמח בשבילכם".