אביב בוזנח בן ה-16 נטמן היום (חמישי) בבית העלמין בקריית שמונה לאחר שמת הבוקר מפצעיו בבית החולים בנהריה בעקבות תאונת דרכים בה היה מעורב ת.ד בכביש 85 סמוך לצומת חלפתא לכיוון כרמיאל. במותו השאיר אחריו אביב, הורים - חיים ואיריס, שנפצעה גם היא בתאונה, אח תאום שליו ואחות בכורה אופל שאמורה להתגייס באמצע חודש מרץ 2019.
חיים בוזנח, אביו של אביב סיפר היום על הרגעים בהם שמע על התאונה בה אביב היה מעורב: "אתמול בלילה הטלפון שלי מצלצל. על הצג הופיע שמו של בני. עניתי וישר אמרתי, 'מה שלומך אביב'? מעברו השני של הקו ענה לי מישהו שאני לא מכיר שחייג מהטלפון של בני ואמר שהבן שלי היה מעורב בתאונת דרכים ושהוא במצב בינוני ובדרך לבית החולים. נסעתי מיד לבית החולים בצפת. אמו שכבה פצועה בבית חולים והסתבר לי שאביב בבית החולים בנהריה. בבוקר הוא נפטר. אביב שלי היה ילד מדהים. הוא היה תלמיד טוב, ממושמע ועוזר רבות בבית לאמא שלו. אביב הוא ילד של בית. ילד חיובי".
ראש העיר אביחי שטרן: "יום קשה למשפחת קריית שמונה בכלל ולמשפחת בוזנח בפרט. איבדנו את אחד מהנערים האיכותיים של קריית שמונה. אני שולח את תנחומינו למשפחה. הנחתי את כל הגורמים ברשות לסייע להורים, לאחים, לבני המשפחה ולחברים בתקופה הקשה שצפויה להם. נעשה הכל כדי להקל עליהם את הכאב".

סגנית ראש העיר והממונה על החינוך ד"ר אביבה ויצמן זריהן: "משעות הבוקר המוקדמות צוותים של אגף החינוך הגיעו לבית הספר כדי לתמוך בתלמידים ולסייע לצוות בית הספר להתמודד עם האובדן הקשה. ליבנו עם משפחות בוזנח וזגורי ונעמוד לרשותם ככל שיידרש. שולחים להם חיבוק חם מכל תושבי קריית שמונה".
תמר פרץ מחנכת כיתה י', הכיתה בה למד אביב מספרת: "אביב הוא חלומו של כל מורה. תלמיד טוב הן מבחינה התנהגותית והן מבחינה לימודית. תמיד עבד קשה כדי להצליח. הגיע להישגים יפים ולצערי הוא לא הספיק לראות את התעודה שלו כי יום לפני חלוקת התעודות הוא טס עם אמו לטיול בברצלונה. כואב לי שהוא לא זכה לראות את ההישגים שלו. היו לו הישגים מדהימים. המורים העריכו אותו מאוד בעקבות ההתנהגות המופתית שלו והשקעתו בלימודים. הוא מאוד עזר לאמא שלו והיה מאוד אכפתי. אני מלמדת אותו מתחילת השנה והוקסמתי מהאישיות שלו. מה מאפיין אותו? השקט והרוגע שלו. הוא נעים הליכות, אופטימי  וקסם של ילד".
 
המורה סיפרה כי בטרם נקבע מועד הטיול, אמו של אביב התייעצה עימה, היות והמועד המקורי נפל על מספר מבחנים. "אמרתי להם שההחלטה שלהם ואם הם מחליטים לטוס בכל זאת, אז אביב צריך להשלים את החומר. בסופו של דבר אביב קיבל החלטה לשנות את מועד הטיול כדי שיוכל לעשות את כל המבחנים של הסימסטר הראשון והייתי גאה בו על כך. מועד הטיסה אכן השתנה, אביב עשה את כל המבחנים, אבל לא זכה לראות את התעודה. סיכמנו שהוא מקבל את התעודה מייד כשהוא חוזר לארץ. במקום להעניק לו היום את התעודה אנחנו מביאים אותו למנוחות".
המורה הוסיפה בכאב גדול: "עברנו בוקר קשה מאוד. הכיתה כואבת ובוכייה. התלמידים לקחו את זה מאוד קשה. גם לי כמורה מאוד קשה. כואב לי שלא אוכל לראות את אביב מסיים את לימודיו בהצטיינות".