לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ומועמדות ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל.



דוד ארז, יו"ר מפלגת "מהתחלה"



"אני דוד ארז, יו"ר מפלגת "מהתחלה". מזה שמונה שנים אנחנו לא מדברים, אנחנו עושים. במסגרת 'הכיכר המרכזית' קידמנו חוקים לטובת הציבור. עזרנו לחד הוריות, לסטודנטים, לחיילי מילואים, שינינו את מכון התקנים, יזמנו הרבה תיקוני חקיקה שעושים לכם רק טוב. לא שמאל, לא ימין, לא מדיני. כל מה שצריך בשביל חיים טובים יותר ובשביל שעסקים יוכלו באמת להצליח ולעשות צדק חלוקתי".



"אנחנו ניגשים לבחירות הקרובות עם אנשים מצוינים, נבחרת מדהימה, לא סלבים. אנשים שיעבדו בשבילכם. הכנו במשך שנתיים תוכנית לפיתוח כלכלת מדינת ישראל. כנסו לפייסבוק , חפשו אותנו - 'מהתחלה'".



מדוע להצביע לנו? "כדי לקדם בכנסת ובממשלה סדר יום צריך להכיר אותה, לדעת מהו חוק וכיצד יוצרים תקנה תקציבית.  צריך לדעת לקחת מצע וחזון ולפרוט אותם לתכנית עבודה ריאלית וברת ביצוע מהיום הראשון. אותו תקציב, ניהול אחר - זאת התפיסה שלנו. מלבד תכנית ומצע שעבדנו עליהם במשך שנתיים ומלבד חוקים שקידמנו במשך שמונה שנים עם תוצאות - אנחנו יודעים מה נעשה מהרגע שנכנס לכנסת, נייצג אתכם".


דוד ארז. צילום: רועי צוקרמן
דוד ארז. צילום: רועי צוקרמן