חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס, יושבת ראש מפלגת גשר, הוקלטה בכנס סגור של מפלגתה בתל אביב, כשהיא מפריכה הצטרפות אפשרית לבני גנץ או לגורם אחר. בדבריה, שפורסמו הערב (חמישי) בחדשות 12, נאמר: "מגיל 18 לא הרגשתי כל כך מחוזרת. היו מפגשים בעבר. אתה לומד להבין מי השחקן החדש. כי חיבורים בעיניי לפעמים הם סתם למראית עין, סתם הטעיה. אני עוד מנסה להבין מה תפיסת העולם של חלק מהשחקנים". 
היא התייחסה לסוגיית החיבור האפשרי לגנץ: "נכנסתי לעקרונות של המפלגה, זה היה שורה וחצי. הילד שלי בכיתה ו' היה מתנסח יותר יפה. אתה לא מכבד את הציבור כשזה מה שאתה כותב בעקרונות". לוי אבקסיס תקפה את השחקנים החדשים והישנים בזירה הפוליטית: "שר הבינוי והשיכון מה רוצה להיות? שר הביטחון. שר החינוך מה רוצה להיות? ליברמן מה רוצה להיות? יעלון רוצה להיות שר הביטחון. גנץ אם לא ראש ממשלה, מה רוצה להיות? שר הביטחון".
"שואלים אותי למה אני לא מתחברת - זו הסיבה למה אני לא מתחברת. כי אני רוצה שהנושאים האלו יהיו המרכז שהמפלגה שלי תדון בו, ולא סקטור כזה או אחר או איזושהי אג'נדה בשוליים של מפלגה גדולה אחרת", הוסיפה. בחלק אחר מההקלטה, היא נשמעה מספרת על הצעות לשריונים ותפקידים שקיבלה מאז שעזבה את ישראל ביתנו. "אלו שהעבירו אותי את תהליך ההדחה (מישראל ביתנו) הציעו לי שריונים עם תפקידים ביצועיים. אלו היו מפלגות מימין-ימין ומשמאל-שמאל. כן, גם בנט ושקד אם אתם רוצים לדעת. אבל גם מפלגת העבודה ואחרים והתווך. לא רוצה להיות חלק מהצביעות הזו. זו מפלגה שלא עמדה בהבטחות שלה".

לוי אבקסיס המשיכה ותקפה גם את שר האוצר משה כחלון על אי הקפאת מחירי החשמל: "מכירים את המושג 'דיאטה אחרי החגים'? אז בהשאלה יש את 'הדיאטה אחרי הבחירות'. מה עשה שר האוצר שלנו? הגיע להסכמה על דחיה. למתי? אחרי הבחירות. אותו דבר עם החלב. פשוט מה עשו? דחו אותה. למתי? אחרי הבחירות".
היא שיגרה מסר חד משמעי גם בנושא ראש הממשלה: "אני לא חושבת שראש ממשלה שנלחם מלחמה על חפותו בבתי המשפט, כמשפטנית, שיודעת שזה תהליך שיכול לקחת שנים, לא יכול להמשיך לנהל את ענייני המדינה. וגם אם ריקלין מאמין שהוא המשיח הוא לא מסוגל לעשות את זה. אני לא מוכנה שנהפוך להיות גן הניסויים שלו, אוקיי? חד וחלק. אני לא חושבת שזה נכון ושנהיה שם. נקודה".