חוקרים אישרו הלילה (בין חמישי לשישי) כי גופתו של שחקן הכדורגל, אמיליאנו סאלה בן ה-28, נמצאה בהריסות המטוס שהתרסק ונעלם לפני כחודש. כזכור, המטוס איתו התרסק השחקן נמצא השבוע בשלמותו על קרקעית המים באלדרני, אחת הנקודות הכי צפוניות באיי התעלה. לאחר מכן התקבלו דיווחים על גופה שנמצאה באתר ההתרסקות ונעשו מאמצים לזהותה. 



משטרת דורסט אישרה הלילה כי "הגוף שהובא לנמל פורטלנד היום זוהה רשמית על ידי חוקרי מקרי המוות כשחקן הכדורגל המקצועי אמיליאנו סאלה. משפחתו של סאלה עודכנה, המחשבות שלנו נשארו עם כולם". המשטרה הודיעה כי החוקרים השתמשו במכונות המופעלות מרחוק כדי לסייע להוציא את גופתו מהמים "בצורה המכבדת כככל האפשר", זאת למרות "התנאים המאתגרים". סאלה סיים זה עתה העברה של 15 מיליון ליש"ט לקבוצת קרדיף, אך לא הספיק לבצע הופעה ראשונה במועדון.



אביו של סאלה הביע בתחילת השבוע את כאבו לאחר שקיבל את הידיעות המרות על הימצאות המטוס. הוראסיו סאלה אמר בארגנטינה: "אני לא יכול להאמין לזה. מדובר בחלום בלהות. בחלום רע. אני מיואש".משפחתו של סאלה גייסה 325 אלף ליש"ט על מנת לערוך את החיפוש, מכספים ששחקני כדורגל רבים תרמו לחיפוש ביניהם גם ליאו מסי. המומחים מסרו כי המטוס נכנס למים בחתיכה אחת, ולכן אפשר היה למצוא אותו במהירות כזאת יחסית בתעלה האנגלית.



אחרי מציאת המטוס המחפשים שלשלו מצלמה לתוך המים שווידאה כי אכן מדובר במטוס הפייפר שהתרסק. "מצאנו את המטוס, אבל החדשות נוראיות מבחינת המשפחה", אמר דייויד מירנס שערך את החיפושים. "עשינו את הג'וב שלנו עבור המשפחות ובדרך חזרה מהחיפושים חשבתי עד כמה הן אומללות".