הפריימריז לרשימת מפלגת "מרצ" לכנסת ייערכו ביום חמישי, אך היום החלו ההצבעות עבור חיילים, מצביעים שיהיו באשפוז במועד קיום הפריימריז וכן מתנדבי שנת שרות. יו"ר מרצ, חברת הכנסת תמר זנדברג התייחסה היום (שישי) לתוצאות הפריימריז ולרשימת שהרכיבה  מפלגת הליכוד.

"אני שומעת מהבוקר שהליכוד בחר 'רשימה ממלכתית ואיכותית'. בסופו של דבר מדובר ברשימה שאין בה כמעט נשים. במקומות הגבוהים נמצאים יולי אדלשטיין שכינה את השמאל בוגדני וארדן שעדיין לא התנצל על כך שקרא לאזרח ישראלי מחבל בלי שום הוכחות. עוד ברשימה, שלושה חשודים בשחיתות חמורה. לצד אותם חשודים יש שם רשימה שלמה שהייתה עסוקה בלאתרג ראש ממשלה מושחת שחשוד בשלושה תיקי שוחד ולתת לו גיבוי".

זנדברג גם התייחסה לציטוטים מפיו של צביקה האוזר, מועמד ברשימת חוסן לישראל, שאמר היום כי "גנץ יבנה בהתנחלויות לפחות כמו נתניהו", ואמרה: "בשביל להוביל בפוליטיקה צריך אומץ וצריך דיבור ברור, ובינתיים מה שרואים מ'חוסן לישראל' זה זגזוג ושבירה ימינה. בשביל זה לא צריך עוד מפלגה חדשה, מספיקות הישנות. אי אפשר להיפרד מהפלסטינים עם בניה מסיבית בהתנחלויות, ומי שלא אומר את זה ברור משקר לעצמו או לציבור. רק פתרון שתי המדינות עם פינוי התנחלויות יציל את ישראל ובשביל זה צריך שמאל ברור ומרצ חזקה".



פריימריז במפלגת השמאל. צילום: אבשלום ששוני
פריימריז במפלגת השמאל. צילום: אבשלום ששוני


מגייסים תומכים. צילום: אבשלום ששוני
מגייסים תומכים. צילום: אבשלום ששוני


מצביעים בפריימריז במרצ. צילום: אבשלום ששוני
מצביעים בפריימריז במרצ. צילום: אבשלום ששוני