ת'אבת אלבז, צעיר בן 28 מהעיר לוד, נורה ונדקר למוות הערב (שישי) סמוך לביתו בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום האירוע, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.



זהו לא מקרה הרצח היחיד בלוד בזמן האחרון. במהלך חודש דצמבר בשנה שעברה, שלושה בני אדם, זוג ואדם נוסף נרצחו בערב אחד בעיר, כשהזוג נרצח מול עיני בנם בן השש. אירוע הראשון, פרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותם של השניים, ג׳דוע (38) ואשתו אמל (37) זבארקה, הורים לארבעה ילדים - שני בנים ושתי בנות. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה החשד לפיו בעת שהרכב היה בנסיעה נורו לעברו מספר יריות וכתוצאה מהן מצאו את מותם שני יושבי הרכב, תושבי לוד. נסיבות האירוע נבדקות. תושב לוד תיאר את המצב בעיר ואמר כי "זו מלחמה. יש כאן 200 ניידות משטרת ישראל, 200 שוטרי יס"מ. הרגו אחד את השני".



מקורות במשפחה סיפרו ל״מעריב״, כי בני הזוג היו בדרכם לאסוף את בנם הבכור, בן 15, ממקום השמירה, כדי לחגוג לו יום הולדת. עוד סיפרו, כי ברכב היה בנם הקטן בן ה-6, שנמלט מן הרכב מיד לאחר רצח הוריו. הילד טרם אותר, ובשכונת מגוריהם של בני הזוג פרצה מהומה בעקבות האירוע.