נמצאו ראיות בזירה הקושרות את החשוד לרצח אורי אנסבכר ז"ל

לאחר שאמש נעצר החשוד במעשה הרצח של הצעירה אורי אנסבכר ז"ל בעין יעל שבאזור ירושלים, היום (שבת) עולה כי החוקרים הצליחו לאתר בזירת הרצח ועל גופתה של המנוחה ראיות הקושרות את החשוד לרצח. 
לכתבה המלאה

בלי נשק, מסתתר במסגד: כך נתפס הרוצח של אורי אנסבכר ז"ל

החשוד ברצח נעצר אמש ברמאללה כשהוא בלי נשק, והתחבא במסגד ממנו שלפו אותו כוחות הביטחון בדרך למעצר וחקירת שב"כ. הכוחות הגיעו בצוותים משולבים אל פרטיו וזהותו של החשוד. 
לכתבה המלאה

תחבורה ציבורית בשבת הופעלה לראשונה בטבריה
 
ראש עיריית טבריה, רון קובי, העלה הבוקר לחשבון הפייסבוק שלו סרטון המתעד את הנסיעה הראשונה של התחבורה הציבורית החינמית המופעלת החל מהיום בעיר בימי שבת. קובי הכריז בתחילת השבוע כי החל מהשבת הזו תופעל בעיר התחבורה הציבורית, והודיע גם אז וגם היום בסרטון שפרסם, כי "נמאס פה מהכפייה הדתית חרדית. אריה דרעי צריך ללכת הביתה".

תחבורה ציבורית, אוטובוסים
תחבורה ציבורית, אוטובוסים


לכתבה המלאה
 
כהן נגד יעלון: "עשה ביש עתיד מסע שופינג מביך של פוליטיקאי דרג ח'"
 
ח"כ מאיר כהן (יש עתיד) אמר היום כי השר לשעבר משה (בוגי) יעלון ערך "מסע שופינג מביך" אצל מפלגות שונות, בהן מפלגתו של יאיר לפיד, לפני שחבר לרשימת "חוסן לישראל" של הרמטכ"ל לשעבר גני גנץ. "אני לא רוצה לספר על מסע השופינג המביך של בוגי בכל המפלגות כולל מפלגת יש עתיד רק לפני חודשיים. הוא עשה מסע שופינג מביך של פוליטיקאי דרג ח'", אמר כהן באירוע "שבת תרבות" בבאר שבע.
 
טראמפ על הפסגה עם קים: "קוריאה הצפונית תהפוך לטיל כלכלי"
 
נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התייחס הלילה לפסגה המתוכננת עם שליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און וחזה כי המדינה המבודדת עשויה לחוות צמיחה כלכלית תחת שלטונו. "קוריאה הצפונית, תחת הנהגתו של קים ג'ונג און, תהפוך לכוח כלכלי גדול", כתב טראמפ בטוויטר.
 
עימותים בגבול הרצועה: נער פלסטיני בן 14 נהרג מירי 

כ-7,000 מפגינים זרקו מטענים ויידו אבנים לעבר כוחות צה"ל סמוך לגדר המערכת בגבול רצועת עזה. הפלסטינים דיווחו כי כתוצאה מאש צה"ל שנפתחה לעבר המפגינים נהרגו חסן איאד שלבי נער בן 14 וצעיר בן 18. דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי הגיב להפגנות והאשים את ארגוני הטרור ברצועת עזה בסיכון חיי הפלסטינים. 

גבול רצועת עזה
גבול רצועת עזה

לכתבה המלאה

רצח באור יום: כך נדקר ונורה למוות ת'אבת אלבז בלוד

 
ת'אבת אלבז, צעיר בן 28 מהעיר לוד, נורה ונדקר למוות אמש סמוך לביתו בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום האירוע, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

רצח בלוד
רצח בלוד


לכתבה המלאה


הרוג ופצוע קשה בתאונה בין שני אופנועים לרכב בנצרת

צעיר כבן 20 נהרג, צעיר נוסף נפצע באורח קשה וקשיש נפצע באורח בינוני בתאונה בין שני אופנועים ולרכב שאירעה אמש בנצרת. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשלושה טיפול רפואי, ולאחר מכן הצעיר שנהרג פונה כשהוא פצוע באורח אנוש לבית החולים האנגלי בעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.  



תאונת דרכים בנצרת
תאונת דרכים בנצרת



לכתבה המלאה






ארגוני זכויות אדם נגד ענקיות הטכנולוגיה: "אישרו אפליקציה סעודית המאפשרת מעקב אחרי נשים"
 
גוגל ואפל נמצאות תחת מתקפה של ארגוני זכויות האדם בהם human rights watch ואמנסטי אינטרנשיונל, זאת בגלל אפליקציה בשם Appher, הנמצאת בשימוש בסעודיה, ומאפשרת לבצע מספר פעולות באמצעות האינטרנט הממשלתי. מדובר במעשים לגיטימיים כמו תשלום של קנסות ודוחות חנייה, אך האפליקציה מאפשרת לגברים להכתיב ולפקח על תוכניות הנסיעה של נשים. 
לכתבה המלאה