בימינו, רוב האנשים כבר לא מחכים עד ליל הכלולות כדי לעשות סקס לראשונה, ואם לשפוט לפי המקרה הבא כנראה טוב שכך. בשבוע שעבר, צעירה 27 חשפה שהיא נמנעה מלקיים כל מגע מיני עם בן זוגה עד אחרי החתונה שלהם, מה שהוביל אותה לגילוי מחריד במיוחד. בפוסט שהעלתה לאתר reddit, האישה האלמונית הסבירה שיצאה עם בעלה בן ה-32 במשך חצי שנה, השניים התארסו והתחתנו חצי שנה לאחר מכן.



"בעלי הוא לא אדם מאמין, אבל הוא אמר שהוא 'מיושן'", הסבירה האישה, כשהיא מתכוונת לכך שהוא ביקש שלא יעשו את זה עד אשר יתחתנו. היא אומנם ניסתה ליזום מגע עם בעלה במהלך השנה שהיו יחד, אך נכשלה בכל פעם: "התמזמזנו כמה פעמים, ניסיתי שזה יימשך אבל הוא תמיד עצר בעדי כשזה הגיע רחוק מדי".

ואז כשסוף כל סוף הגיע הרגע המיוחל, היא הייתה בהלם מוחלט ממה שחיכה לה. "להפתעתי גיליתי בליל הכלולות שיש לו מיקרו פין", הסבירה. "אני לא הולכת לעשות לו שיימינג ובכנות, אני לא יודעת אפילו איך להעלות את הנושא. התנהגתי כאילו אין באיבר שלו שום דבר יוצא דופן וזרמתי איתו". אבל למרות החזות שהציגה, בפנים היא רתחה מזעם וחשה שעבדו עליה: "אני מרגישה שהוא רימה אותי ומנע ממני לגלות את זה בכוונה. זה היה מאוד לא צפוי, בלשון המעטה".

חיכתה עד ליל הכולות והופתעה. אילוסטרציה: אינגאימג
חיכתה עד ליל הכולות והופתעה. אילוסטרציה: אינגאימג



בין אם ציפתה לזה ובין אם לאו, הפוסט שלה גרר גל של תגובות מצד הגולשים, אם כי רובן היו מאוד לא תומכות. אחד הגולשים כתב: "זה מטורף. שנה שלמה בלי סקס? הייתי מצפה שהיא לפחות תראה את האיבר שלו בטעות או משהו. זו ההחלטה המטופשת ביותר ששמעתי עליה אי פעם". אחר הוסיף: "אני לא מבין. הם לא התקלחו יחד או ראו אחד את השנייה בלי בגדים? הם לא נגעו זה בזו?"



גולשים נוספים דווקא טענו שהבעיה היא אחרת. "מדובר פה בבעיית אי אמון רצינית, הגודל הוא לא הבעיה כאן", כתב אחד הגולשים, "אלא העובדה שהוא לא סמך עליה מספיק כדי לספר לה, וכעת היא לא מסוגלת לסמוך עליו להיות כן איתה". גולש אחר טען שהבעל ידע בדוק מה הוא עושה: "העובדה שהוא חיכה כל כך הרבה זמן גורמת לי לחשוב שהוא בכוונה ניסה להימנע מסיטואציות בהן הסוד שלו יוכל להתגלות".