בגלל עסקת סמים: המשטרה פענחה את הרצח שאירע בחודש שעבר ביבנה, סמוך לאולם שמחות, והפרקליטות מתכוונת להגיש מחר כתב אישום נגד החשוד. על פי החשד, בין אביאל כהן, בן 19 מראשון לציון, לקורבן, שלום בוסקילה, בן 21 מראשון לציון גם הוא, היה סכסוך על רקע עסקת סמים. 

מהחקירה עולה כי כהן הזמין סמוך לחצות ב-18 בינואר מונית לפתח ביתו וביקש מהנהג להסיעו לאולם שמחות ביבנה, שם המתין לקורבנו לאחר שעתיים יצא בוסקילה מהאולם, אז ניגש אליו החשוד התנפל עליו ודקר אותו בצווארו, לאחר מכן נמלט מהמקום עם המונית עמה הגיע קודם לכן.
בוסקילה הפצוע וחברתו עלו למונית שעברה בסמוך וביקשו להסיעם לבית החולים, לאור מצבו עצר נהג המונית את נסיעתו ועוברי אורח ניסו לבצע החייאה בקורבן עד להגעת גורמי הרפואה אשר קבעו את מותו במקום.
מיד לאחר הרצח, צוות החקירה המיוחד של מרחב שפלה פתח בחקירת האירוע, ולרוע מזלו של כהן, במקום היו מצלמות אבטחה, שקלטו אותו יוצא מביתו עם סכין ומגיע למקום במונית. גם הרצח עצמו נקלט במצלמות האבטחה. החשוד נעצר ונלקח לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת. בשבוע שעבר הושלמה מלאכת גיבוש התשתית הראייתית והוגשה בעניינו הצהרת תובע, בדבר הכוונה להגיש נגדו מחר כתב אישום בגין מעורבותו ברצח.