בת 24 מאזור המרכז תובעת בימים אלה את המכון להסרת שיער אמריקן לייזר. לטענתה, לא זו בלבד שהטיפול לא הצליח, והיא סבולת מתופעת לוואי שונות – אלא שהטיפול בעצמו הגביר את צמיחת השערות ואף גרם להן באופן עבה יותר, שדומה לזיפים. התובעת טוענת שהיא סובלת מ־20% נכות לצמיתות בעקבות כוויות והצמחה מוגברת של שיער בכל האיברים שמהם אמור היה השיער להיות מוסר, בהם אזורי הרגליים, זרועות, מפשעות ובתי השחי.

לפי כתב התביעה, עד הטיפול ה־15 הכל עבד כשורה. אולם באותו הערב, בצאתה מהטיפול, החלה התובעת לחוש כאבים ותחושת שריפה וגירוד בבית השחי. בבית החולים אובחנו כוויות, שלפוחיות, זיהומים, קילופי עור וכן צמיחה גסה של שיער באחד מבתי השחי, אולם התובעת הניחה שמדובר בתקלה חד־פעמית והמשיכה להגיע לחמישה טיפולים נוספים. 
 
עו"ד דסה. צילום: דורון צלטר
עו"ד דסה. צילום: דורון צלטר


עו"ד אלי דסה, מומחה נזיקין שהגיש את התביעה, אמר ל"מעריב", "המקרה של מרשתי די נפוץ בסביבת עבודה של מכוני יופי ורשתות מסחריות, שמבטיחות פלאים לאותן נשים ומשאירות אותן מצולקות לכל החיים. אין לי ספק שבית המשפט יפסוק את הסכום המקסימלי לפיצוי מרשתי, על הנזק המחריד שנגרם לה". 


ממכון "אמריקן לייזר" נמסר בתגובה: "כבר יותר מ־20 שנה שאמריקן לייזר מטפלת בחצי מיליון לקוחות מרוצים מדי שנה. הטיפולים באמריקן לייזר מתבצעים תחת פיקוח רפואי אדוק ומחמיר, על ידי מטפלים מוסמכים, באמצעות טכנולוגיות שקיבלו את אישור ה־FDA ומשרד הבריאות. 

"אירוע של תופעות לוואי הוא מצער, אך עם זאת חריג, ואינו מייצג את הכלל. טרם קיבלנו לידנו את כתב התביעה. אם וכאשר יגיע, נבחן אותו בצורה פרטנית ויסודית".