חשש כבד לזיופים בפריימריז של הליכוד: בהמשך לפרסומים בדבר אפשרות ממשית לזיוף תוצאות הפריימריז של מפלגת השלטון, בעקבות פערים משמעותיים בין מספר המצביעים שהגיעו למספר הקולות שקיבלו חלק המועמדים, סניף הליכוד בערד פרסם היום (שני) פוסט בדף הפייסבוק שלו ובו איום של יושבת ראש הסניף על כוונתה לפנות למשטרה במטרה לחקור את שינוי התוצאות.



"אני לא צריכה את עמית סגל בערוץ 13 (הטעות במקור), ובקרוב גם אפנה למשטרה", פתחה ג'ולייט לסקר את הפוסט. "בבדיקת תוצאות הפריימריס בערד, אני מוצאת חשש לאי סדרים חמורים. בהתחשב בעובדה שהיו 260 מצביעים בקלפי בערד, שהצביעו כל אחד ל 12 מועמדים, תמוה מאד בעיניי כיצד יש כ-400 קולות בסה״כ".



עוד כתבה, כי "חשדי גובר במיוחד, לאור עדותם של סופרי הקולות (חברה חיצונית ומקצועית), שמעידים שהשרים ארדן, כץ, רגב, יו״ר הכנסת אדלשטיין, בנוסף לברקת וסער קיבלו בין 100 ל-200 קולות בערד, מה שסותר לגמרי את טופסי התוצאות שהגיעו למצודה".



לדבריה, "נראה שהמקום הראשון שיש להתחיל לחקור הוא החוליות בשרשרת שאספה את תוצאות הספירה והעבירה למצודה. לפי הסופרים, אדם העונה לשם דודו אסף את הטפסים. מה עשה איתם ולמי מסר אותם?".
 
"בקלפי בערד, עבדנו קשה, ביושר ובאחריות. לתדהמתי, מישהו זיהם את הליך הבחירות הדמוקרטי, לא אשקוט עד שנמצא את האחראים ונביא אותם לדין".

כזכור, אמש פנה מבקר הליכוד, עורך הדין שי גלילי, לוועדת הבחירות של המפלגה בעקבות החשד הכבד לזיופים. גליל מתאר, למשל, כי שר התחבורה ישראל כץ זכה ב-1,061 קולות בעיר נתיבות, בזמן שהמספר הכולל של המצביעים באותה קלפי עמד על 1,047. בחברון זכה השר זאב אלקין ל-75 קולות, על אף שמספר המצביעים הכולל היה 67 בלבד. אלו לא היו המקרים היחידים בהם נרשמו פערים בין מספר המצביעים למספר הקולות שזכו המועמדים.

"לא יכולתי למצוא כל הסבר סביר לאי התאמה כה קיצונית בין 'תוצאות האמת' לבין התוצאות שנרשמו במחשב המרכזי ויוחסו למועמדים השונים", כתב גלילי. "יתכן כי כל הדבר נבע משגגה וייתכן והדבר נעשה במכוון. בין ובין כך, מדובר בפגם חמור, בהתחשב בכך שאף אחד מחברי ועדת הבחירות ו/או המשקיפים בחדר הספירה לא ידע על כך ולא יכל היה לאתר מעשים אלו בזמן אמת".