לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם, גור מינצר.
גור מינצר. קרדיט: יח"צ

גור מינצר, מתמודד ברשימת מרצ לכנסת


"ב-32 השנים האחרונות אני איש עסקים, יזם, מייסד, משקיע ומנהל חברות, אבל גם לוחם חופש ומוביל מאבקים בשחיתות ובבירוקרטיה המפלה במשרד הבריאות ובקופות החולים. הקמתי עסקים בתחומי הרפואה, השתתפתי בפיתוח חברות רפואיות והשקעות בתחומי הביו-רפואה, בחברות שיצרו אלפי מקומות עבודה, בעיקר בישראל אבל גם במערב אירופה".
"לצד עבודתי המאומצת, מצאתי גם את הזמן (והאומץ) לתרום את חלקי במאבק לשלום וכנגד שליטת ישראל במיליוני הפלסטינים נטולי הזכויות, ובמשטר שמתדרדר בהדרגה לאפרטהייד בכל מובני המילה".
"באופן מודע, החלטתי להשמיע קולי למען עמדות ה'שמאל המדיני' – למרות המחיר הכבד שכרוך בכך – שלצערי שילמתי גם אני. אני מאמין באומץ, יושר ואמירת אמת".

מדוע לבחור בי? "כדי להרחיב את מרצ עלינו להיפתח לקהלים הרחבים, התומכים הקלאסיים שלנו, מקרב השכבות המצליחות והמובילות של החברה, ההשכלה והכלכלה הישראלית". כרגע היצוג האובר-סוציאליסטי (לפעמים אפילו חצי-קומוניסטי) של מרצ העכשווית מרחיקם למפלגות אחרות. שולמית אלוני לא הגדירה עצמה כסוציאליסטית. כש'שינוי' ותפיסת עולמה היו חלק ממרצ –  מרצ קיבלה 12 מנדטים".
 "מרצ זקוקה נואשות לאנשים ראויים הבאים מעולם העשייה האמיתי ויכולים להביא מניסיונם לעולם הציבורי.  אני מגיע מהמגזר הפרטי, היזמי והיצרני ומביא עמי ניסיון רב שנים בניהול מערכות בריאות. אמנם אינני חלק מה'גוורדיה והעסקונה' הוותיקה של מרצ – אבל זה יתרוני".

פרט שלא ידעתם עלי:
 "משפחתי הייתה מראשי היישוב היהודי בחברון, וכמעט נגדעה לחלוטין בעקבות הפרעות ביישוב לפני 89 שנה".