פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אבירם זגורי, בן 29, בגין רצח רותם הרוש ז"ל במסיבת יום ההולדת שלו בעיר, בנובמבר האחרון, כך הותר היום (שני) לפרסום. מכתב האישום עולה כי ביום הרצח נערכה מסיבת יום הולדת למנוח בביתו, בה השתתפו אנשים רבים, בשעות שונות, ובניהם הנאשם. לקראת האירוע, אחיו של המנוח פתח קבוצת ווטסאפ מצומצמת בשם "יומלדת", בה התבטא הנאשם, בין היתר, שהוא עומד לבוא למסיבת יום ההולדת רעול ולעשות בלגאן.
מכתב האישום עולה כי לאחר שהחלה המסיבה, ובשעה שאינה ידועה במדויק, נתגלע ויכוח אלים בין הנאשם לבין חברו של המנוח אדם מסרוגה. במהלכו, הנאשם הכה את מסרוגה בפניו, והשניים דחפו זה את זה. לאחר מכן, זגורי עזב את המסיבה כאשר הוא מעוניין להמית את חברו של המנוח. לשם כך, הוא הצטייד ברובה ובסמוך לשעה 03:45 הגיע עם אדם אחר, שזהותו אינה ידועה, לסמטה הקרובה לביתו של המנוח. במקום שהו באותה העת מספר משתתפים מהמסיבה, ובינהם המנוח ומסרוגה. הצעקות שנשמעו במקום גרמו לכך שגם אמו של המנוח, שולה הרוש, הגיע לסמטה.
רצח במסיבת יום הולדת בבאר שבע
בשלב מסוים ולאחר ויכוח, הנאשם שלף את הנשק וירה לעבר מסרוגה. מספר כדורים פגעו בבטנו ובירכו, כדור אחד בירך של אמו של המנוח, וכן ירה כדור אחד בראשו של המנוח, מבלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה. לאחר מכן נמלטו הנאשם והאחר מהסמטה. יום למחרת זגורי הגיע לבית דודתו באשדוד, שם הסתתר בזמן שהמשטרה חיפשה אחריו עד מעצרו בשבוע לאחר מכן. 

כתוצאה מהירי, הרוש נפגע בראשו ונפטר לאחר מכן. אדם מסרוגה הובהל לבית החולים סורוקה, שם נותח מספר פעמים ועקב הדרדרות במצבו הורדם והונשם במשך כחודש. אמו של המנוח הובהלה אף היא לבית החולים. התיק נחקר ופוענח על ידי ימ"ר נגב, שערכו חקירה נחושה, וכתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של רצח, נסיון רצח, חבלה בכוונה מחמירה ונשיאת והובלת נשק. הפרקליטות מבקשת לעצור את זגורי עד תום ההליכים וציינה כי לנאשם עבר פלילי עשיר בין היתר בעבירות אלימות רבות.