בימינו, אין מי שלא יודע שלשטוף ידיים זה חשוב, היא לא רק כדי לא להגעיל את הסובבים אתכם, אלא מעל לכל להפחית את הפצת המחלות למינימום. אך למרות כל המידע הזה, עדיין מסתובבים בינינו אנשים שלא שוטפים ידיים, ומעבר לכך שזה דוחה הבעיה הכי גדולה היא שאנחנו בחיים לא נדע מי הם. אחרי הכל, מי באמת יעז להודות שיצא מהשירותים ולא דאג מיד לשפשף ידיים היטב עם מים וסבון? 


ובכן, יש לפחות אדם אחד בעולם שעשה זאת, והוא אף אמר זאת בשידור, במהלך תכנית טלוויזיה בהנחייתו. הווידוי המטריד התרחש בתכנית הבוקר של רשת פוקס, Fox & Friends, במהלך שיחת חולין בין המנחה ג'דדיה בילה למנחה פיט הגסת'. כשבילה סיפרה שהגסת' בדיוק אכל פיצה ישנה ששכבה על הסט כבר יום שלם, הוא ענה בתגובה ש"פיצה האט מחזיקה מעמד הרבה זמן".

החל מרגעה זה העניינים התדרדרו, והגת' פצח ברצף וידויים מטרידים במטרה להסביר למנחה, לקהל ולצופים עד כמה ענייני היגיינה לא מטרידים אותו. "המטרות שלי ל-2019 הן להגיד בשידור את מה שאני אומר כשאנחנו לא בשידור", הסביר הגסת'. "אני לא חושב ששטפתי את הידיים שלי במשך עשר שנים. באמת, אני אף פעם לא ממש שוטף אותן".

לדבריו, הוא עושה זאת כי "חיידקים הם לא אמתיים. אני לא יכול לראות אותם, מה שאומר שהם לא קיימים". לאחר מכן הוא סתר את עצמו ואמר ש"כך אני מחסן את עצמי". לבסוף הוא אף פרס את כפות ידיו מול המצלמה כדי שכולם יראו אותן, ואמר: "הידיים שלי נראות לי די נקיות". 


אם אמירותיו של הגסת' נאמרו בצחוק, אפשר להכתירו כפרובוקטור ובדרן מעולה שיודע איך להגיע לכותרות. לעומת זאת אם הוא היה רציני, סביר להניח שכל מי שבא איתו במגע חייב להיבדק ולהתחסן בדחיפות. בינתיים, הווידוי שלו כבר הספיק להטריד לא מעט אנשים, ורבים מהם פנו לטוויטר להביע את תחושת הגועל שלהם ממעשיו.