"אני ארצח אותך היום, אתה מת", זה מה שצעקו חמישה תושבי פתח תקווה לעבר מכר שלהם, אותו תקפו לפני שבוע בלובי הבניין בו הוא מתגורר. המשטרה הגישה היום (שני) נגד חמשת החשודים כתב אישום וביקשה להאריך את מעצרם. 
מהחקירה עולה כי בין החשודים לבין הקורבן התפתח ויכוח, שטיבו עדיין לא ידוע. החשודים פגשו בקורבן ורדפו אחריו מרח' יוספסברג בפ"ת למקום מגוריו של הקורבן ברח' יצחק בן צבי בעיר. בזמן שרדפו אחריו צעקו לעברו: "אני ארצח אותך היום, אתה מת". 
לאחר שהקורבן נכנס ללובי הבניין, החשודים נכנסו אחריו, נטלו מידיו את החפץ שהחזיק והחלו להכות בו מכות נמרצות בכל חלקי גופו ומשכו אותו מחוץ למעלית, עד אשר נפל לרצפה. גם אז, המשיכו להכות בו בראשו ובשאר חלקי גופו בבעיטות, באגרופים וכן באמצעות אלת מתכת. למזלו של הקורבן, ללובי הבניין נכנסה פקחית שיטור עירונית, שהבחינה בנעשה וצעקה לעבר החשודים לחדול והחשודים נמלטו מהמקום.

שלושה חשודים, בני 20-18, נעצרו עוד באותו ערב, ושניים נוספים נעצרו למחרת. מעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. ביום חמישי האחרון הוגשה נגדם הצהרת תובע והיום, בדיון בביהמ"ש, הוגש נגדם כתב אישום בעבירות של תקיפה סתם ע"י שניים או יותר ואיומים (בצוותא).