ההצלחה מטורקיה מוכיחה את עצמה בקופות: הטלנובלה הטורקית המצליחה, "הכלה מאיסטנבול", שעוסקת בסיפור האהבה הסבוך של סורייה, מוסיקאית מוכשרת, שעושה את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה ועובדת כזמרת ליווי, שחייה משתנים כשהיא מתאהבת בפארוק בוראן, איש עסקים עשיר ונאה כבשה הפכה, למרות היחסים המתוחים עם המדינה, להצלחה מסחררת בישראל. הטלנובלה אף קיבלה מערכון קבוע בהשראתה בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", מה שרק הגביר את ההייפ סביבה בארץ הקודש, כעת, ביום פתיחת הכרטיסים למופע של כוכבי הלהקה בישראל, הוא הפך ל"סולד אאוט".



אמש, אחרי שבועות של שמועות, יצאה ההודעה הרשמית על מופע של כוכבי "הכלה מאיסנטבול" בישראל. היום בבוקר (שני) אתר המכירות 2207* כבר התמלא באלפי ישראלים שנכנסים לתור לרכישת הכרטיסים למופע, ובשעות הערב הכרטיסים כבר אזלו סופית. בדיוק כפי שקרה לפני שנה במהלך מכירת הכרטיסים למופע של עומר אדם בהיכל מנורה מבטחים, הישראלים קנו את כל הכרטיסים תוך שעות ספורות.





ב-6 לאפריל, יגיעו אלינו הכוכבים - אוזקן דניז שמגלם את פארוק בוראן שמעבר להיותו שחקן מצליח בטורקיה, הינו גם זמר פופולרי שיעניק מופע מלא בישראל כאשר עשרים נגנים טורקיים מלווים אותו על הבמה המכובדת של היכל מנורה. כוכבת הסדרה – אסלי אנבר שמגלמת את סורייה בוראן, תצטרף כאורחת כבוד. המופע שמארגנת חברת HOT, בהיכל מנורה מבטחים, תל אביב.



במסגרת הגעתם לישראל, הפקת המופע הגישה בקשה למפגש מעריצים גדול כמיטב המסורת והבקשה נענתה בחיוב, ונמסר כי הכוכבים מצפים להכיר את קהל המעריצים שלהם בישראל.