ראש הממשלה בנימין נתניהו מוותר על השריון במקום ה-21, בעקבות הזעם כלפיו בקרב בכירי הליכוד. מתוך הערכה לדוד ביטן ומיקי זוהר, ראש הממשלה נתניהו הודיע לבית הדין של הליכוד שהוא מוכן שהשיריון שקיבל למקום ה-21 יהיה במקום ה-28. כמו כן יקבל רה״מ שיריון נוסף אחרי נבחרי המחוזות"., נמסר בהודעת הליכוד.



ח"כ זוהר אמר בתגובה כי "ההחלטה של ראש הממשלה טובה וראויה, בע"ה נמשיך לפעול יחד איתו למען הליכוד".



בתוך כך, בעקבות הפרסומים בימים האחרונים על חשד לזיופי קולות בפריימריז במפלגת הליכוד הורה היום (שני) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להקליד מחדש את סיכומי כל הקלפיות בפריימריז על מנת להבטיח שהתוצאות תהיינה מדויקות. יש לציין כי הודעתו של ראש הממשלה לא נוגעת לעניין השריונים שנדונים כעת בבית הדין של הליכוד, אלא לטענות על אי סדרים בקלפיות. 



אמש פורסם במהדורת "החדשות" כי ישנם פערים משמעותיים בין מספר המצביעים בכל עיר לבין מספר הקולות שנרשמו בסופו של דבר למועמדים. בעקבות הפרסום הורה יו"ר ועדת הבחירות לבדוק את הקלפיות החשודות. כמו כן סניף הליכוד בערד פרסם היום פוסט בדף הפייסבוק שלו ובו איום של יושבת ראש הסניף על כוונתה לפנות למשטרה במטרה לחקור את שינוי התוצאות.



הפערים משתקפים לדוגמה בקלפיות של מצפה יריחו, בו הצביעו רק כ-153 אנשים בלבד, אך בכל זאת, חבר הכנסת אופיר אקוניס קיבל 229 קולות. כמו כן, בבני ברק הצביעו 334 מצביעים, אך השרה מירי רגב קיבלה 436 קולות. בקריית מלאכי הצביעו 516 מתפקדים, אך עם זאת, ח"כ יואב גלנט קיבל 780 קולות.



אי ההתאמה עלה גם בנתיבות, שם הצביעו 1047 אנשים, אך השר ישראל כ"ץ קיבל 1061 קולות. בכיסרא הצביעו 293 אנשים, והשר גלעד ארדן קיבל 4 קולות יותר, 297 קולות. גם בחברון הצביעו 67 אנשים בסה"כ, אך זאב אלקין קיבל 73 קולות, שישה קולות יותר ממספר המצביעים. מנתונים אלו עולה כי מדובר או בספירה רשלנית או בזיוף מכוון. בליכוד מסרו בתגובה כי התוצאות הרשמיות יפורסמו לאחר שיושלמו הבדיקות בימים הקרובים. 



חדשות "קשת 12" חשפו כי התגלו פערים משמעותיים בין תוצאות האמת לבין התוצאות הרשמיות. בשלוש קלפיות קיבל גדעון סער 215 קולות שנספרו כ-160 קולות בלבד. בקלפי אחרת קיבל סער 91 קולות, ובתוצאות הרשמיות הופיעו 43 קולות בלבד - איבוד של עוד 48 קולות. ביותר מ-15 אתרי הצבעה של הליכוד בארץ הורדו בספירה קולות לגדעון סער. עד עתה, חסרים לסער 620 קולות כשההפרש בינו לבין המקום השלישי, בו נמצא גלעד ארדן, הוא 540 קולות. 


גם ארדן, מנגד, טוען למאות קולות עבורו שנעלמו בדרך למצודת זאב. גם ליריב לוין חסרים מאות קולות, ואמור לעקוף את גלנט ולהיות המוביל בחמישייה השנייה ברשימת הליכוד לכנסת. 220 קולות נעלמו גם בספירת קולות המחוזות, בקרב חברי מרכז הליכוד. זה דבר שעלול להוביל לספירה מחודשת של הקולות.