בזמן שאנחנו עדיין מנסים להירגע מסערת "דומינוס" ישראל, הרשת הפופולרית עלתה שוב לכותרות, הפעם בטקסס בשל חיוב יתר שדרשה מלקוחותיה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, משפחה מיוסטון שהזמינה פיצה סטנדרטית בפחות מ-20 דולרים, נחרדה לגלות שחויבה באשראי ביותר מ-1,600 דולרים.
 
הרשת אישרה את המקרה ואמרה שהיא מטפלת בתלונה, וכן בתלונות מלקוחות נוספים שחויבו גם הם שלא לצורך באלפי דולרים. "הייתה תקלה זמנית במערכת עיבוד התשלומים (מערכת עיבוד תנועות) במהלך סוף השבוע האחרון, אבל איתרנו אותה במהירות", מסרה דומינוס בהצהרה רשמית. "כל מי שנפגע מכך יקבל החזר תוך 24 שעות". לצד זאת, היא הוסיפה שמאחר והבנקים היו סגורים בסוף השבוע, ההחזרים הכספיים עלולים להתעכב. 

נכון לעכשיו, לקוחות מסרו שעוד לא קיבלו חזרה את הסכום שנגבה מהם שלא כצורך, והם עדיין מחכים להחזר. "חשבונות שהיינו אמורים לשלם ותכניו שהיו לנו, כל אלו נדחו", סיפר שון סמית', שמשפחתו כאמור שילמה מעל 1000 דולרים על מגש פיצה. לקוחה נוספת שנפגעה מהתקלה הטכנית, צייצה: "היי דומינוס, תוכלו לעזור לי עם זה? אני אוהבת פיצה, אבל לא בסכום של 1,300 דולרים".