שר החינוך נפתלי בנט שוחח היום (שלישי) עם עמית סגל בכנס ירושלים של עיתון בשבע והדגיש כי "מפגלת 'הימין החדש' לא תיכנס לממשלה שבקווי היסוד שלה יש הקמת מדינה פלסטינית". לשאלה האם יש מקום לדאגה מנתניהו הוא השיב: "בוודאי".
לדבריו, בדרך כלל הוא בא לפני הבחירות לגוש עציון, לעלי ועומר כמה אני אוהב אתכם ודקה אחרי, הוא הכניס בהתחלה לקואליציה את אהוד ברק ב-2009 ואת ציפי לבני ב-2013 ונתן לה את תפקיד שרת המשפטים וניסה להכניס אותה ואת בוז'י גם ב-2015". הוא טען כי "לפני הבחירות הציונות הדתית תמיד אהובה מאוד ודקה אחר כך הם האחרונים לקבל טלפון ולא נספרים". 
בנט הוסיף: "אנחנו לא הולכים לשום מקום. נהיה המפלגה הדומיננטית בממשלה הבאה". שר החינוך ציין כי הוא רואה מצב שבו "מפלגה קטנה יותר מקבלת תפקיד בכיר יותר - אם לא נהיה מספיק חזקים נתניהו יותיר אותנו כגלגל חמישי". הוא ציין כי "מאז ששקד ואני נכנסנו לפוליטיקה, שינינו את ההגה בנקודות העיקריות כמו התנועה לעבר מדינה פלסטינית".

שר החינוך סיכם והסביר כי "עד 2014 שחררו פה מחבלים ומאז זה לא קרה והדבר מראה מה זה ימין אמיתי - אנחנו היחידים שמציבים ומקבלים את זה". מהליכוד נמסר בתגובה לדברי בנט: "מי שהשתמש וזרק לא יטיף לנו מוסר על אהבה ונאמנות".