פרח לרנר, ששימשה יועצת בכירה בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, מועמדת מובילה למקום מס' 3 ברשימת הבית היהודי המשוריין לנשים. בבית היהודי עובדים בקדחתנות בשבועות האחרונים כדי להשלים את מלאכת הרכבת הרשימה של המפלגה לכנסת. לאחר שהרב רפי פרץ נבחר לתפקיד יו"ר המפלגה על ידי הוועדה המסדרת של בכירי הציונות הדתית ולאחר שמרכז המפלגה בחר את מוטי יוגב והרב אלי בן דהן למקומות 2, ו-4 בהתאמה, נותר פנוי מקום מס' 3 ברשימה המשוריין לאשה.



הוועדה המסדרת ראיינה מועמדות שונות לתפקיד, אולם פרח לרנר היא המועמדת המובילה בשלב זה לתפקיד, וההחלטה הסופית צפויה להתקבל בהקדם. לרנר כיהנה כיועצת בכירה בלשכת נתניהו במשך 6 שנים, אולם נאלצה לפרוש במסגרת הסדר מתנה עם הפרקליטות לאחר שנטען כי ניצלה את תפקידה כדי לקדים את עסקי יחסי הציבור של בעלה.



החקירה הפלילית בעניינה מנעה את מינויה בשנת 2015 לתפקיד מנכ"לית משרד הקליטה. לרנר נחשבה דמות מוערכת במסדרונות הכנסת מימין ומשמאל, וזכתה להמלצת בכירים בשירות הציבורי וביניהם המשנה ליועמ"ש דאז אבי ליכט, החשבת הכללית מיכל עבאדי, ראש הממשלה נתניהו ויו"ר האופוזיציה דאז בוז'י הרצוג. במסגרת ההסדר שנחתם עימה בשנת 2017, התיק הפלילי נגדה נסגר, אך בהליך משמעתי הודתה לרנר בעבירות משמעת הקשורות בניגוד עניינים. לרנר פוטרה משירות המדינה, והורחקה ממנו לתקופה של 5 שנים וחויבה בתשלום קנס של 20 אלף שקלים.


הפרקליטות מסרה אז כי "בתום בחינת תיק החקירה הגיעה הפרקליטות למסקנה כי מעשיה של לרנר עולים לכאורה לכדי עבירה של מרמה והפרת אמונים. עם זאת, על דעת פרקליט המדינה והמשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, הוחלט כי במכלול נסיבות העניין – ונוכח אופיים של מעשיה, הגובל בתחום המשמעתי, האינטרס הציבורי ימוצה אם לרנר תסכים להודות במעשיה מיד בתחילת ההליך ותסכים לענישה משמעותית מוסכמת בהליך משמעתי – הכוללת פיטורין ופסילה לשנים ארוכות משירות המדינה, יחד עם ענישה נלווית נוספת. על כן הוחלט על סגירת התיק בהסדר מותנה, שהינה אופציה שהחוק מאפשר כאשר אדם מוכן להודות בעובדות כתב האישום ולקבל אחריות על מעשיו".