אין בעולם אנשים שלא קורים להם דברים מביכים לפעמים, כשההבדל היחיד כנראה הוא איך הם בוחרים להגיב לסיטואציות האלו. דרך אחת, שהיא הפופולרית ביותר, היא היא להרגיש בושה גדולה, לנסות לשמור על פרופיל נמוך ולקוות שאנשים ישכחו מזה במהרה. הדרך השנייה, שמיועדת לאמיצים בלבד, היא למנף את הפדיחה לטובתנו ולגרום לה להפוך למשהו חיובי.



כך בדיוק עשתה השבוע דוגמנית אינסטגרם מוונצואלה, כשהעלתה לחשבון שלה סרטון שכנראה היה גורם לרוב האנשים למות מבושה. בסרטון נראית הדוגמנית בת ה-32, מישל לווין, עומדת על החוף ועושה פוזה למצלמה, ב"חוף החזירים" באיי הבהאמה. מאחר והחוף ידוע כמאוכלס בחזירי בר, לווין לא באמת הופתעה כשהתקרבו לעברה כמה חזרזירים סקרנים, שניסו להבין מה בדיוק קורה פה.



אולם, כפי שניתן לראות בסרטון, היא הבינה מהר מאוד שאלו לא מעריצים. זאת, לאחר שהגדולה מביניהם, כנראה אמא חזירה, נותנת לה ביס בישבנה. למרבה המזל, ולמרות שלווין אומנם מאוד נבהלה מהסיטואציה ואף יש לה סימן נשיכה על ישבנה, פרט לכך לא קרה לה דבר. לא רק זאת, הסרטון הקצרצר שהעלתה אף העלה את רמת הפופולריות שלה בקרב 10 מיליון עוקביה.



לווין אומנם פחות מוכרת אצלנו, אבל בארצה היא נחשבת לסלב של ממש, כשהמקצוע שלה מוגדר כ"דוגמנית פיטנס" והיא גם עוסקת בבודי בילדינג. מה זה אומר בפועל? שהיא מתפרנסת מלהעלות סרטונים ותמונות שלה עושה ספורט, מרימה משקולות ושומרת על גזרה, בזמן שרוב מי שעוקב אחריה כנראה הזמין בדיוק פיצה.


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

‍♀️

A post shared by Michelle Lewin (@michelle_lewin) on