והזוכה בתחרות הציוצים הסאטיריים נגד איראן? משרד החוץ הישראלי. על אף האיסורים שמטיל המשטר האיראני על רשת האינטרנט, אזרחים רבים מפרסמים חומרי סאטירה וביקורת קשה כלפיי המשטר. 
אחד מחשבונות הטוויטר האלה, לו מעל 110 אלף עוקבים, הוא חשבון בעל הכינוי הפרובוקטיבי "פין האייתולה". מפעיל החשבון פרסם בשבוע שעבר אתגר "לכתוב את המשפט האבסורדי או השטותי ביותר של המהפכה האסלאמית לרגל 40 שנות מהפכה".
"אלפים השתתפו באתגר וגם אני", אומרת שרונה אבגניסז, מנהלת המדיה הדיגיטלית במשרד החוץ בשפה הפרסית. "החלטתי לציין ציטוט של עלי חמינאי, שנאמר לפני כמה שנים ומשמש כמוטו למשמרות המהפכה, והוא 'ישראל לא תזכה לראות את 25 השנים הבאות'".

המשפט שכתבה שרון, תחת החשבון של משרד החוץ הישראלי, זכה ללמעלה מ־1,400 לייקים וליותר מ־100 שיתופים והפך לציוץ הנקרא ביותר. "על סמך המשפט הזה, יש כל מיני שעוני עצר ברחבי איראן, שסופרים את הימים עד להשמדת ישראל", אומרת שרונה בחיוך. לדבריה, "חלקם מתעדכנים וחלקם תקועים. למרות שהמשפט נאמר לפני כמה שנים, האיראנים עדיין אומרים 25 שנה".
 

מספר ימים לאחר פרסום האתגר הכתיר בעל החשבון הסאטירי את הציוץ של משרד החוץ כמנצח. שרונה מעדכנת: "אחרי שכתב כי הציוץ שלנו הזוכה, הוא הוסיף כי מדי שנה הוא יעלה את האתגר מחדש, כדי לבחון האם ישראל תוכל לזכות שוב בעוד 25 שנה".

   
היא מציינת: "יש לנו חשבונות בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וטלגרם, שהוא מאוד פופולרי באיראן" מציינת שרון. "יש לנו מאות אלפי עוקבים והמסרים שלנו מגיעים בממוצע בשבוע ללמעלה מ־4 מיליון אנשים. עיקר החשיפות הן בטוויטר ובאינסטגרם, בעיקר בגלל שזו הרשת החברתית היחידה שאינה חסומה באיראן".