בתחילת חודש מרץ ירושלים תיכבש על ידי אלפי משקיעים ויזמי היי-טק מכל רחבי העולם, שיגיעו לישראל לכנס העולמי של OurCrowd, פלטפורמת ההשקעות הגלובלית ומשקיעת ההון סיכון הפעילה ביותר בישראל. בכנס, שיתקיים בבנייני האומה בירושלים, ישתתפו כ-15,000 אורחים רשומים, כולל 130 משלחות מארה"ב, מזרח אסיה, אוסטרליה, אירופה, דרום אמריקה – והוא צפוי להירשם ככנס ההשקעות הגדול ביותר בתולדות ישראל.

כמו כן, יגיעו מאות כתבים וצוותי טלוויזיה מכל העולם לסקר את האירוע. אלפי המשתתפים ישהו בארץ למעלה משבוע שבמהלכו ישתתפו במפגשים עם צמרת ההיי-טק הישראלי ועם יזמים, ויבקרו במוקדי הפיתוח המרכזיים של התעשייה המקומית. בפלטפורמת ההשקעות של OurCrowd רשומים 30,000 משקיעים כשירים מ-150 מדינות וביניהם: מאות קרנות הון סיכון, מאות חברות רב לאומיות ואלפי משקיעים פרטיים. רבים מהם יעשו את דרכם לכנס בירושלים.

בין המשקיעים הבולטים ב-OurCrowd ניתן לציין את UOB מסינגפור, CITIC מסין, Bangkok Bank מתאילנד ו- KEB Hana מדרום קוריאה. משקיעי OurCrowd מייצגים הון מנוהל של 5 טריליון דולר שיחפשו במהלך הכנס הזדמנויות השקעה בחברות טכנולוגיה ישראליות וגלובליות. נושא הכנס – "סטארט-אפים מטביעים חותם גלובלי" והוא יציג בפני המשקיעים את העוצמה הטמונה בטכנולוגיות פורצות דרך לחולל שינוי משמעותי בעולם, דהיינו השקעות "אימפקט" שמצילות חיים או משפרות את איכות החיים.
 
ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd: "הכנס יעלה על נס את האופן שבו סטארט-אפים מסוגלים לרתום את הידע והחדשנות שלהם כדי להתמודד עם האתגרים הקריטיים והמורכבים שעמם מתמודדת החברה האנושית כיום במציאות הגלובלית. הכנס יהווה הפגנת כוח של הטכנולוגיה הישראלית והזדמנות פז עבור משקיעים שמחפשים את המיטב שיש לסטארט-אפ ניישן להציע כיום". 

OurCrowd, שהוקמה ב- 2013, גייסה יותר מ-900 מיליון דולר והשקיעה ביותר מ-170 חברות וקרנות, שני שליש מהן ישראליות. OurCrowd רשמה בשש השנים מהקמתה 29 אקזיטים מתוכם 10 בשנת 2018.