בתאוריה, אנשים שנבחרים לתפקידים ציבוריים אמורים להתנהג בצורה מכובדת, לא לעבור על החוק ולשמש דוגמה למופת לציבור. אך בפועל, הם לא ממש מצליחים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים האלו, והרבה מהם נתפסים באקטים מאוד מביכים, לא הולמים את מעמדם ובעיקר לא חוקיים. השבוע למשל, ראש עירייה במקסיקו עלה לכותרות בשל נסיבות מביכות, לאחר שסרטון שלו בוגד באשתו עם נערת ליווי הופץ ברשתות החברתיות.



אלחנדרו קאחיקה, ראש עיריית טלקסקלה (אחת מ-31 המדינות המרכיבות את מקסיקו), נכנס יום אחד למלון דרכים עם יצאנית, והיה בטוח שהעובדה שנרשם בשם בדוי תספיק כדי לכסות את עקבותיו. לצערו הרב, רגעים ספורים לאחר שנכנס לחדר המלון התפרצו פנימה אשתו, אחיו וביתו ותיעדו אותו בשעת מעשה. בסרטון, שהופץ ברשתות החברתיות בידי בתו של קאחיקה, המשפחה נשמעת מתעמת איתו על מעשיו ונוזפת בו על שהוא תומך בסחר בנשים.



כפי שניתן לראות, ראש העיירה גם היה שיכור והתקשה לשמור על שיווי משקל, ובשלב כלשהו איבד את זה לחלוטין וצעק על ביתו שתפסיק לצלם. במשך כל הזמן הזה, נערת הליווי נראית מבוהלת ברקע ומכוסה עם מגבת, וממש מתה להסתלק מהמקום.


על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הסרטון הפך מאז לוויראלי במקסיקו ובעיקר בטלקסקלה, והעלה את חמתם של התושבים. רבים פנו לרשתות החברתיות כדי להביע את דעתם על קאחיקה, כשאחת הטענות המרכזיות שעלו הייתה שהוא עסוק בעיקר בבילויים, במקום לעבוד ולדאוג לתושבי עירו. נכון לעכשיו, עתידו של ראש העירייה לא ידוע, אך כנראה שבעקבות מעשיו לא יישאר בתפקידו עוד זמן רב.