עשרות אנשי תקשורת וגם כמה מעריצים עקשניים, הגיעו הבוקר (רביעי) לדיזינגוף סנטר, על מנת לראות ולהרגיש מקרוב את ברקאי הרדל, כוכב הטנלובלה "הכלה מאיסטנבול", שנחת בארץ אמש לצורך צילומים לחברת האופנה קסטרו. הרדל, המגלם את מוראט בסדרה, נחשב לאחד הכוכבים הגדולים ביותר שלה, וצפוי לשתף פעולה בקמפיין עם רותם סלע, הפרזנטורית של החברה. 

הרדל, שלא ממש שולט בשפה האנגלית, ישב במסיבת העיתונאים ונדמה היה שנהנה מתשומת הלב המטורפת שקיבל הן מהקהל, והן מהעיתונאים, שחלקם הגדול נמנה גם עם מעריצי הסדרה. מסיבת העיתונאים המשותפת נפתחה באיחור של כמעט שעה, ועוררה עניין גם אצל אנשים ברחוב, שפשוט עצרו והסתכלו דרך חלונות הראווה. אגב, מפגש מעריצים לקהל הרחב יערך ביום שישי הקרוב 15.2 בשעה 13:00 בצהריים ב"קסטרו" בקניון TLV ת"א 
 
ברקאי הרדל - הכל מאיסטנבול
"אנו שמחים וגאים להביא לקסטרו ולישראל את הדבר החם ביותר בישראל ובעולם, כוכב "הכלה מאיסטנבול" השחקן בירקאי הרדל - מוראט בוראן האח הצעיר. האהבה לסדרה ולשחקן גורפת וחוצה את כל המדינה וכל הגילאים, ובקרוב תוכלו לראותו בקמפיין החדש שאנו מכינים בהפתעה גדולה יחד עם רותם סלע שלנו"
 

רותם סלע, שפתחה את מסיבת העיתונאים, היתה עדיין בהתאוששות מגמר "הכוכב הבא" שהינחתה אמש ואמרה: "חברים, אני מרגישה מאוד חשובה מאוד היום, אף פעם לא קיבלו אותי בקבלת קהל כזאת חמה". 
ברקאי הגיע לביקור ראשון בישראל, כדי לקחת חלק בקמפיין החדש, אמר במסיבת העיתונאים: אני מאוד נרגש להיות פה. אני אוהב אתכם, ורותם סלע מדהימה". אגב, בקסטרו טרחו להדגיש כי ברקאי יחליף את עומר דרור ואביב אלוש, והם יחזרו להיות הפרזנטורים. ברקאי צפוי להישאר בישראל עד מחרתיים, והיום אמור להיכנס לאח הגדול, ככל הנראה עבור נטלי דדון, שרואה את הסידרה. 

טירוף "הכלה מאיסטנבול" רק הולך וגובר בישראל וקהל המעריצים בארץ הוא מבין הגדולים שרכשה הסדרה בעולם כולו. מבין המדינות בהן משודרת הסדרה, ישראל היא אחת המדינות בהן הסדרה הפכה פופולארית מאוד (חיקויים בארץ נהדרת, ביקוש אדיר להופעה שתתקיים באפריל, פורומים עם עשרות אלפי חברים ועוד).
 
עלילת הסדרה, אשר מבוססת על סיפור אמיתי, מתרחשת בטורקיה ועוסקת בסיפור אהבתם של סורייה ופארוק בוראן, בן בכור למשפחה מבוססת מאוד בבורסה ונסיך חלומותיה של כל בחורה ישראלית. בעוד שסורייה התייתמה בגיל צעיר וגדלה עם דודתה העממית באיסטנבול, פארוק גדל במשפחה אמידה, לצד שלשה אחים ואם שתלטנית שמתערבת בחייהם של ילדיה ללא הרף, ועושה הכל על מנת להפריד בין זוג האוהבים פארוק וסורייה.