יו"ר חוסן לישראל בני גנץ תקף הערב (רביעי) בכנס ראשי המטות של חוסן לישראל-תל"ם את ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לחשיפת פעילות צה"ל בסוריה. "ראש הממשלה נתניהו. אנחנו שנינו פטריוטים ועכשיו מתמודדים האחד מול השני. אני מבקש ואני אדרוש - ישנו מעשה אחד שחייב להיות אסור בתכלית האיסור – הפגיעה בקוד החשאיות הביטחונית וההתרברבות בפעילות הסודית של צה"ל- עלולים לסכן את חיילי צה"ל. השימוש בקודש הקודשים הביטחוני שלנו לצורכי קמפיין הוא חציית קו אדום שחייבת להסתיים מיד", אמר גנץ. 



בני גנץ תוקף את נתניהו
מהליכוד נמסר בתגובה לדבריו של גנץ: "האחרון שיכול להטיף מוסר זה בני גנץ שהודה בקולו שסיכן את חייהם של לוחמי גולני למען הפלסטינים".

בדבריו התייחס גנץ לאמירתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שחשף לפני יציאתו לוורשה כי ישראל תקפה אתמול בקוניטרה. כזכור, שני אנשי משמרות המהפכה של איראן נהרגו בהפגזה על מוצבים צבאיים בפרברי מחוז קוניטרה. 



חילופי המהלומות בין גנץ לראש הממשלה מגיעים בהמשך לקרב המתמשך ברשתות החברתיות. אתמול העלה הליכוד סרטון שתיאר את גנץ כאיש שמאל, ובתגובה הפיצה מפלגתו של גנץ סדרה של סרטונים שבהם מותקף נתניהו. בני גנץ באמת גבוה, נאמר בסרטון של הליכוד, וגובהו מסתיר את ראש מועצת שער הנגב לשעבר אלון שוסטר, ש"מציע למסור לחמאס את עוטף עזה", את חילי טרופר - איש העבודה לשעבר שהצטרף לחוסן לישראל, ואת אחמד טיבי, שהוצג על רקע סמלי מפלגתו של גנץ בצד המילים "הולך איתו לגוש חוסם".
 בחוסן לישראל מיהרו להגיב בסרטונים משלהם. אחד מהם עסק בהחלטת נתניהו להעביר כסף קטארי לחמאס. בסרטון מוצגים קטעים מצוק איתן ותמונות של תושבי עוטף עזה רצים למקלטים, על רקע תמרות עשן ויללות צופרים, ונכתב: "נתניהו משלם למרצחי החמאס 15 מיליון דולר כל חודש במזומן. בתמורה קיבלנו מאות טילים על תושבי הדרום, עשרות אלפי דונמים שרופים, מאות עפיפונים ובלוני תבערה, עשרות אלפי ילדים במקלטים. אנחנו לא נשלם פרוטקשן לחמאס. אנחנו לא נפקיר את תושבי הדרום".
 סרטון נוסף עסק בתקופת ההתנתקות. בחוסן לישראל הציגו את בכירי הליכוד שכיהנו בממשלתו של אריאל שרון ב־2005 לצד תמונות כוחות הביטחון מפנים בכוח תושבים בגוש קטיף. "ישראל כץ פינה בכוח יהודים, צחי הנגבי פינה בכוח יהודים, יובל שטייניץ פינה בכוח יהודים, נתניהו פינה בכוח יהודים", נכתב כשברקע נשמע "בעד, בעד, בעד". בכיתוב המלווה את התמונות נאמר: "נתניהו פינה בכוח יהודים, ככה לא עושים שלום בטוח".
 
מהליכוד נמסר בתגובה: "נתניהו היה נגד ההתנתקות והתפטר במחאה נגדה מממשלת שרון. בני גנץ רוצה לקדם התנתקות שנייה מיהודה ושומרון, ואבו מאזן מעודד מדבריו. נתניהו – ימין חזק. בני גנץ – שמאל חלש".