ההקלדה מחדש של תוצאות הפריימריז בליכוד הסתיימה אתמול בלילה והביאה איתה מספר שינויים בצמרת הרשימה לכנסת. לאחר שהסתמן כי גדעון סער יטפס מקום אחד למעלה על חשבון גלעד ארדן, השר לבסוף נשאר במקומו עם פער של שבעה קולות בעקבות ערעור שהגיש שהביא לספירה נוספת של קולות.



לאחר ההקלדה המחודשת, שר התיירות יריב לוין עולה למקום השביעי והשר יואב גלנט ירד במקום אחד. כמו כן, השר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי מטפס ומתחלף במקום עם שר המדע אופיר אקוניס. 



הרשימה המעודכנת:


 1. יולי אדלשטיין 
2. ישראל כ"ץ 
3. גלעד ארדן 
4. גדעון סער 
5. מירי רגב 
6. יריב לוין 
7. יואב גלנט 
8. ניר ברקת 
9. גילה גמליאל 
10. אבי דיכטר 
11. זאב אלקין 
12. חיים כץ 
13 צחי הנגבי 
14. אופיר אקוניס 
15. יובל שטייניץ
16. ציפי חוטובלי 
17. דוד אמסלם 
18. אמיר אוחנה 
19. יואב קיש 
20. דוד ביטן 
21. מיקי זוהר 
22. שרן השכל
23. קרן ברק 
24. איוב קרא 
25. יהודה גליק 
26. נורית קורן 
27. אורן חזן 
28. קטי שטרית 
29. ענת ברקו 
30. ניר הירשמן 
31. מולא פטין 
32. ירון מזוז 
33. מאי גולן 
34. אברהם נגוסה 
35. נאוה בוקר 
36. משה פסל 
ההחלטה על הקלדה נוספת התקבלה בעקבות עתירה של 14 מתמודדים בפריימריז שדרשו, לאור התקלות הרבות שליוו את ספירת הקולות, להורות על ספירה מחודשת של כל עשרות אלפי פתקי ההצבעה בפריימריז. היועץ המשפטי של הליכוד, עו”ד אבי הלוי, התנגד להצעה. החלטת בית הדין היא פשרה, שלפיה הספירה החוזרת תהיה רק בקלפיות שבהן הצביעו כ־3,200 חברי מרכז למועמדים במחוזות. להצעת הפשרה הצטרף גם מבקר הליכוד, עו”ד שי גלילי.
 
מדובר בעתירה של ח”כ שרן השכל לפסול את השריון שניתן לאישה חדשה במקום ה־25; עתירה של איוב קרא ושל עותרים נוספים לפסול את השריונים שראש הממשלה ויו”ר התנועה בנימין נתניהו מבקש לעצמו ברשימה; וכן עתירה שהוגשה אמש על ידי כל המתמודדים במחוז הנגב, שהפסידו בפריימריז למועמד שלמה קרעי. לטענתם, קרעי לא היה זכאי להיבחר, משום שאינו מתגורר באזור הבחירה. בימים רביעי וחמישי בשבוע הבא אמורים למסור לוועדת הבחירות המרכזית את רשימות המועמדים של כל הרשימות המתמודדות בבחירות, ובליכוד עדיין לא רואים מתי יסתיימו המאבקים הפנימיים, שכן כמה מהעותרים מאיימים לעתור לבית המשפט המחוזי ואף לבית המשפט העליון - אם עתירותיהם יידחו.