אם אי פעם תרצו לגלות את אופיו האמיתי של מישהו שאתם מכירים, פשוט תסתכלו איך הוא מגיב לסכנה ואם הוא עוזר למי שנמצא איתו או לא. בשבוע שעבר למשל, אישה מקרוליינה הצפונית גילתה בדרך הכואבת ביותר שבן זוגה מניאק, לאחר שברח בזמן שהאקסית שלו דרסה אותה. בסרטון מהאירוע, שתועד במצלמות אבטחה, נראת קורטני דניאל לורנס נוסעת במהירות לעבר האקס שלה ובת זוגו, בניסיון לדרוס אותם.

לאכזבתה של לורנס  בת ה-22, האקס נמלט על נפשו והיא מצליחה לפגוע רק בזוגתו, שמתעופפת באוויר מעוצמת הפגיעה ונוחתת על הכביש. בת הזוג, קריסטינה בנסון, סיפרה לחדשות ABC7 שהייתה בהלם מוחלט כשלורנס חזרה, אבל לא כדי לעזור לה או להתנצל: "היא עצרה לידי ולחצה על הברקס ושאלה 'לאן הוא הלך?', אמרתי לה שאני לא יודעת. מעולם לא ראיתי אותה קודם לכן, אבל כעת לא אשכח את פניה לעולם".
קורטני דניאל לורנס. צילום מסך
קורטני דניאל לורנס. צילום מסך


אם לא די בכך שבן זוגה הפקיר אותה בשטח, כתוצאה מהדריסה בנסון נפגעה בראשה, בירך ובכתף שלה. היא סיפרה שהצליחה למנוע נזק רב יותר רק כי הושיטה את ידיה קדימה, וכך ריככה את נפילתה: "הושטתי את הידיים שלי בדיוק בזמן. אם הייתי פוגעת בבטון בלי לעשות זאת, אני לא יודעת מה היה קורה לי. אני לא יודעת אם הייתי פה היום". 

למרבה האבסורד, לורנס זוהתה בין היתר גם בזכות צילום מצמרר שהעלתה לאחר מעשיה. בצילום, אותו העלתה לרשתות החברתיות, היא נראת מחייכת על רקע מכוניתה, שספגה נזק כתוצאה מהדריסה. נכון לעכשיו, המשטרה המקומית בעיר ווילמינגטון פתחה בחיפושים אחר לורנס, ואף הציעה פרס של 5,000 דולרים למי שימסור מידע שיוביל ללכידתה. באשר לאקס הפחדן, מקום מחבואו לא ידוע גם הוא, אך נוכל רק לקוות שבנסון תזרוק אותו בדחיפות בשל מעשיו.