חודש וחצי אחרי ששוטר תנועה נפצע באורח קל בתאונת פגע וברח בכביש 75, סמוך לצומת יגור, עצרו אתמול חוקרי המשטרה את הנהג, תושב הצפון בן 30, ואת אביו, בן 56 בחשד שהיו מעורבים בתאונה. המקרה אירע ב-30 בדצמבר, והרכב הפוגע נסע במהירות מופרזת של 135 קמ"ש. השוטרים סימנו לרכב לעצור אך הנהג שלא נשמע להוראות השוטרים החל להימלט תוך נסיעה פרועה ומסוכנת. במהלך מנוסתו פגע הרכב בשוטר רכוב על קטנוע משטרתי וגרם לפציעתו תוך שהוא לא עוצר לסייע וממשיך בניסיון ההימלטות. במהלך המרדף אבד קשר עין עם החשוד ופרטי הרכב היו חלקיים בלבד.



חוקרי אגף התנועה המשיכו לחקור את התאונה, תוך הפעלת מגוון אמצעים טכנולוגיים, ואתמול איתור שוטרי היחידה המרכזית של אגף התנועה את הרכב מוסך באחד מהכפרים בצפון הארץ, כשהוא בשלבי תיקון, ככל הנראה במטרה לטשטש ראיות. בהמשך נעצרו אב ובנו, כאשר הבן חשוד כי הוא זה שנהג ביום האירוע והיה מעורב בתאונה ונמלט עם הרכב.



היום (חמישי) התקיים דיון בבקשה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בחיפה. מעצרו של הבן הוארך עד ליום שישי ואילו האב שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.



במשטרה מציינים כי פעילות חקירתית מאומצת היא שהובילה למעצרם של החשודים, נפעל ביד קשה ולא נרפה עד אשר נמצא את מלוא הדין עם החשודים במעשה שכן, עבירת ההפקרה בתאונת פגע וברח חמורה לא פחות ואף יותר מהתאונה עצמה