כשעוברים לבית חדש מומלץ תמיד לבדוק אותו ביסודיות, שכן אחרי הכל אף פעם אי אפשר לדעת מה השאיר מאחור הבעלים הקודם. לצערה של קארינה גוטיירז, היא למדה זאת בדרך הקשה כשהתבלבלה בין נר לדינמיט במהלך הפסקת חשמל, וכמעט איבדה את חייה. כעת, היא תובעת את הבעלים על הנזק הבלתי הפיך שנגרם לה.

גוטיירז, מקונטיקט, הייתה משוכנעת שהיא בטוחה בביתה החדש, אליו עברה עם בעלה ושני ילדיה, ולרגע לא חששה שמשהו רע יכול לקרות לה בו. אבל כל זה השתנה בספטמבר 2018, כשהחשמל נותק משכונת המגורים של המשפחה במהלך סופת ברקים ורעמים. גוטיירז סיפרה לכלי התקשורת בזמנו שחיפשה נרות בכל הבית, ובסוף הגיעה למרתף. היא מצאה שם מה שנראה לה כמו נר, אבל כשהדליקה אותו הוא התפוצץ לה בפרצוף. היא הובהלה לבית החולים במצב קשה, כשהיא סובלת מפציעות בכל גופה.

בתביעה שהגישה נגד הבעלים השבוע צוין בין היתר שכתוצאה מהפיצוץ גוטיירז נפצעה באחת מעיניה, איבדה חלק מכף ידה השמאלית וכן נושאת צלקות על פניה, חזה וידיה. "הפציעות נגרמו כתוצאה ישירה מהתנהגותו הרשלנית של הבעלים הקודם, כיוון שהוא ידע על חומרי הנפץ אבל לא טרח להוציא אותם מהמרתף כשהוא מכר את ביתו. הוא התעלם לחלוטין מביטחונם של התובעים", טען עורך דינה פול דניים, "קרתה למשפחה הזו טרגדיה נוראית. למרות שהאם נפגעה קשות, אנחנו אסירי תודה שהילדים לא נפגעו". הוא הוסיף שלמשפחה מגיעים פיצויים על הנזק שנגרם להם, בייחוד לגוטיירז. 
על פי הדיווחים מהאירוע בזמנו, שירותי הכבאות הזמינו למקום יחידת חבלה למקום לאחר שנשמע מהבית פיצוץ שני. לאחר פינוי כל תושבי השכונה, הם פוצצו את הנפץ הנותר במקום בטוח.