הליכוד שומר על כוחו ועל פער יציב מחוסן לישראל, העבודה מתאוששת לאחר הפריימריז ועומדת על מספר מנדטים דו ספרתי, כך עולה מסקר שפורסם הבוקר (חמישי) בתוכנית 'דקל סגל' בכאן ב'. על פי הסקר, הנערך בקרב 735 משתתפים באוכלוסייה הבוגרת היהודית והערבית בישראל, אילו הבחירות היו מתקיימות היום מפלגת העבודה הייתה מקבלת 11 מנדטים, ומפלגת הליכוד זוכה ב-30 מנדטים ושומרת על יציבותה, בעוד מפלגתו של גנץ נחלשת בשתי מנדטים, ומקבלת רק 20 מנדטים. 



הימין החדש מתחזקת עם עשרה מנדטים, יש עתיד מקבלת 11 מנדטים, ויהדות התורה התחזקה ועלתה משישה לשבעה מנדטים. מפלגתו של שר האוצר, משה כחלון, נותרת על סף אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים בלבד. ישראל ביתנו מקבלת 6 מנדטים, ש"ס מקבלת חמישה מנדטים ומרצ מקבלת ארבעה. הבית היהודי והאיחוד הלאומי לא עוברות את אחוז החסימה, וכך גם מפלגתה של ציפי לבני, גשר של אורלי לוי-אבקסיס, וארץ חדשה של אלדד יניב. 



חיבור בין חוסן לישראל ליש עתיד מעלה לגנץ את המנדטים



עוד על פי הסקר, הרשימה המשותפת מקבלת שישה מנדטים, ותע"ל בראשות אחמד טיבי מקבלת שישה. כאשר נשאלו הנסקרים כיצד יצביעו במידה ומפלגתו של גנץ תחבור למפלגתה של אורלי לוי-אבקסיס, עולה מפלגת חוסן לישראל בשני מנדטים ומקבלת 22 מנדטים. הליכוד מקבלת 31 מנדטים ואילו הימין החדש יורד לתשעה מנדטים. 



עם זאת, כאשר נשאלו הנסקרים אותה שאלה רק במידה ומפלגתו של גנץ תחבור למפלגת יש עתיד, מפלגת חוסן לישראל עולה ל-29 מנדטים, אך הליכוד שומר על יציבותו ועולה גם הוא ל-34 מנדטים. לשאלה היכן בציר שבין ימין לשמאל עומד לדעת הנסקרים גנץ, ענו כ-4.41% ימין, 25.84 ענו מרכז, ו-21.64% ענו שמאל.