למרות מה שנאמר בשיר הילדים המוכר, לא כל סבתא מבשלת דייסה, ויש כאלו שבביתן תמצאו חומרים הרבה יותר חזקים מזה. השבוע למשל, שוטרים מאנגליה שעזרו לקשישה להגיע לביתה חטפו את שוק חייהם כשהבינו שהיא גם שיכורה וגם מגדלת סמים. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, תושבים בשכונה בהיטון, ניו קאסל התקשרו למשטרה כדי להתלונן על סבתא תימהונית שעומדת בגינה שלהם.

כשהשוטרים הגיעו למקום, הם גילו במהרה שהאישה בת ה-65 שיכורה לחלוטין, והסיעו אותה לביתה שנמצא במרחק לא רב משם. "השוטרים שהגיבו לקריאה דאגו תחילה לשלומה של האישה, שעל פי הדיווחים צעקה ברחוב", סיפרה ג'ולי רנה מהמשטרה המקומית. "הם רצו לוודא שהיא מגיעה בבטחה לביתה, וכן שהיא לא מהווה איום עבור הציבור הרחב".

אך ברגע שהתקרבו לביתה הם הריחו ריח חזק ודומיננטי של גראס, וכששאלו אותה על כך היא הצביעה ללא היסוס לכיוון גג הבית. לתדהמתם הרבה, כשהשוטרים פתחו את הדלת הם גילו חוות קנאביס ענקית, עם מעל 54 צמחי קנאביס וציוד מקצועי לגידולו. האישה ובעלה בן ה-69 נעצרו במקום, והשוטרים החרימו את כל תכולת החממה שלהם. "העובדה היא שמדובר בסם לא חוקי", אמרה רנה, "ללא קשר למה שאנשים חושבים על השפעתו על החברה, אנחנו נחרים ונהרוס כל חממת קנאביס שנגלה במסגרת תפקידנו".

חממת הקנאביס של סבתא. צילום מסך
חממת הקנאביס של סבתא. צילום מסך



חממת הקנאביס של סבתא. צילום מסך
חממת הקנאביס של סבתא. צילום מסך