רצח בחניון בחולון: גבר בשנות ה-40 לחייו נורה למוות היום (חמישי) ברחוב הבנאי בחולון. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו בזירה, לאחר שמצבו התדרדר במהרה. המשטרה עצרה מספר חשודים במעשה כאשר על פי החשד הקורבן היה עם מספר אנשים בחניון, ובין המעורבים התקיימה קטטה כאשר בשלב מסוים שלף אחד המעורבים אקדח וירה לבטנו של הקורבן. ניסיונות ההחייאה של הפרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום לא צלחו.  



כוחות משטרה גדולים נמצאים במקום, ומבצעים בדיקות נרחבות במקביל לאיסוף ממצאים מהזירה, לרבות ממצאים פורנזיים. עדי ראייה סיפרו ל"מעריב אונליין" כי "זינקנו החוצה כששמענו צרחות וקללות, ושניים שהיו מעורבים בקטטה נמלטו מהמקום". 


פרמדיק מד"א שמוליק גלבשטיין סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי גבר כבן 50 שוכב בחניה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה מדממת בפלג גופו העליון. יחד עם צוותים נוספים של מד"א שהגיעו במהירות למקום הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו שימוש בתרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו מצבו הדרדר ונאלצנו לקבוע את מותו".

הלל חמאווי, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים ביצענו החייאה על פצוע ירי שסבל מפגיעה רב מערכתית וללא דופק ונשימה. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירת האירוע". 



בחודש שעבר נעשה ניסיון חיסול של בכיר בארגון הפשיעה של שלום דומרני בדרום, כשבשעות הבוקר התפוצץ רכב באשקלון. כוחות גדולים שהוזנקו למקום החלו בסריקות בניסיון לאיתור הזירה, ואז נתקלו ברכב שעולה באש. מבירור שערכו, הובהר כי מטען חבלה שהוצמד לרכב התפוצץ בעת שזה חנה במקום.