יו"ר חוסן לישראל, בני גנץ, נועד היום (חמישי) לשיחה עם עדינה בר שלום, יושבת ראש מלפגת אחי ישראלי. השניים דנו באפשרות צירופה של מפלגתה של בר שלום לזו של גנץ. המגעים ימשכו במוצאי שבת ובתחילת השבוע הבא. בתוך כך, מפלגת חוסן לישראל הודיעה היום על רשימת המועמדים החדשים המצטרפים למפלגה, בהם סגן ראש עיריית ת"א לשעבר, אסף זמיר וראש המועצה האזורית שער הנגב לשעבר, סגן אלוף במילואים אלון שוסטר

שמות נוספים ברשימה עם איתן גיזבורג, ראש עיריית רעננה לשעבר, שהיה ראש העיר הגאה הראשון בישראל, גדי יברקן, יו"ר המכינה הקדם צבאית בארי לשעבר ומייסדה, עומר ינקלביץ', פעילה חברתית חרדית, מייסדת קרן 'רק התחלנו' לשילוב אוכלוסיות פריפריאליות ומודרות, משה מוץ מטלון, יו"ר ארגון נכי צה"ל לשעבר, ח"כ בכנסת ה-18, ואורלי פרומן, אשת חינוך ומנכ"לית משרד התרבות והספורט לשעבר.



כזכור, לפני שבוע הציגה המפלגה שמות נוספים ברשימה, בהם  מיקי חיימוביץ', שכבר בחודש ינואר פורסם כי הוצע לה מקום גבוה ברשימתו של הרמטכ"ל לשעבר. 

בנוסף, הצטרפו אורית פרקש-הכהן, לשעבר יו"ר רשות החשמל ועו"ד בכירה במגזר העסקי, חילי טרופר, איש חינוך, מנהל תיכון ברנקו וייס ויועצו המקצועי של שר החינוך לשעבר, מיכאל ביטון, ראש מועצת ירוחם לשעבר ומייסד שותף של מועצת הנגב ומירב כהן, מובילת מאבק "עושק הקשישים", לשעבר חברת מועצה בירושלים וממייסדי תנועת "התעוררות בירושלים". כל אלה הצטרפו לד"ר יועז הנדל ולעו"ד צבי האוזר, שהצטרפו למפלגתו של משה יעלון כבר בחודש שעבר.

כמו כן, מוקדם יותר היום פורסם במעריב על מגעים מתקדמים שמקיים גנץ עם יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, בדבר הצטרפותו למפלגה. בסביבתו של ניסנקורן סרבו להתייחס.