לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הדליפה הערב (חמישי) סרטון מתוך דיון סגור מתוך הוועידה בוורשה, אולם הסירה אותו מערוץ היוטיוב הרשמי של ראש הממשלה כמה דקות לאחר שעלה. כך פורסם הערב ב"חדשות 13". בסרטון, שנערך בצורה שתציג רק חלק מהפאנל, אומר שר החוץ של בחריין, השייח חאלד בן אחמד אל-חליפה, כי "התרגלנו להתייחס לסכסוך הישראלי-פלסטיני כסכסוך הכי חשוב, אבל אז ראינו שיש אתגר גדול יותר ורעיל יותר, הכי רעיל בהיסטוריה המודרנית שלנו - איראן. כשמדברים על איראן, צריך להיזהר".



עוד אמר אל חליפה, כי באיראן יש "עם, תרבות ואנשים רודפי שלום, אבל שלטון ניאו פאשיסטי. לישראל ולפלסטין היו תהליכים כמו קמפ דיוויד או ועידת מדריד, היו דרכים לפתור את זה אלמלא הכסף הרעיל של הרפובליקה האסלאמית (איראן). זה נושא שמונע מאיתנו התקדמות". 



בסרטון מופיע גם נציג איחוד האמירויות, שר החוץ עבדאללה בן זייד, שטוען כי "לכל אומה עומדת הזכות להגנה עצמית". זאת, בהקשר למאבק של ישראל בהתבססות האיראנית בסוריה. 



הדברים שפורסמו תואמים לקו שהציג נתניהו לאורך היום. הפאנל הסגור, שהועלה כאמור לערוץ היוטיוב הרשמי של ראש הממשלה ונמחק מאוחר יותר, התקיים אמש. עם עליית הדיווחים בתקשורת על הפאנל והסרטון, הוא הוסר מערוץ היוטיוב. לא ברור האם שרי החוץ של בחריין ואיחוד האמירויות היו מודעים למהלך והאם הוא נעשה בהסכמתם. 



מוקדם יותר היום, נשאל אל חליפה על חידוש היחסים עם ישראל ואמר ש"זה יקרה בסופו של דבר". לאחר מכן נשאל על ביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו במדינתו ואמר כי "זה יקרה כשזה יקרה".

כזכור, נתניהו אמר היום בתדרוך לכתבים כי הוועידה היא חלק מהכשרת דעת הקהל הערבית לנורמליזציה עם ישראל. "הם מבינים שזו לא פגישה סודית", אמר. "לא אמרתי שאשיג שלום עם המדינות הערביות לפני שנפתור את הסוגיה הפלסטינית, אבל כן נתקדם בנורמליזציה". 
נתניהו הוסיף שביקש מהמנהיגים שהגיעו לוועידה שיטילו סנקציות על כוח קודס ועל חיזבאללה, ללא הפרדה בין הזרוע הפוליטית והצבאית של הארגון. עוד אמר, כי ביקש גם "צעדים נוספים שיתצבעו תוך שיטוף פעולה, אותם לא אפרט".