הספירה החוזרת של הקולות של ההצבעות של חברי המרכז של הליכוד, לבחירת נציגי המחוזות הסתיימה הלילה (חמישי) כאשר לא נרשמו שינויים בדמויות. כל המתמודדים שניצחו בסיבוב הראשון שנערך בשבוע שעבר, ניצחו גם הפעם: עוזי דיין, ד"ר שלמה קרעי, אופיר כץ, שבח שטרן, פנחס עידן, אתי עטייה, אריאל קלנר, עמית הלוי, ניסים ואטורי. כמו כן, ההפרש בין מיכל שיר לדוד שרן במחוז מרכז עומד על 16 קולות לטובת שיר. כזכור, היא ניצחה גם בסיבוב הקודם, אך ההפרש ביניהם היה שונה.

עו"ד נבון קצב, שהגיש לבית הדין של הליכוד עתירה יחד עם עוד 13 מועמדים אחרים, לבצע ספירה חוזרת של הקלפיות במחוזות אמר עם תום הספירה כי "השוואה בין התוצאות שהתפרסמו במחוזות לאחר הבחירות לבין התוצאות כעת בספירה החוזרת מהיום 14.2 מראה כי ככלל המועמדים בתוך המחוזות לא שינו מיקום ואולם יחד עם זאת ניתן לראות בבירור כי קיים שוני בסך הקולות שהמועמדים השונים במחוזות קיבלו בין הספירה שהתקיימה מיד לאחר הבחירות לבין הספירה החוזרת שבוצעה היום 14.2 השוני הזה דורש הבהרות ותשובות כמובן".
כזכור, אתמול בלילה הסתיימה ההקלדה המחודשת של תוצאות הפריימריז במפלגה, והביאה עימה מספר שינויים בצמרת.לאחר שהסתמן כי גדעון סער יטפס מקום אחד למעלה על חשבון גלעד ארדן, השר לבסוף נשאר במקומו עם פער של שבעה קולות בעקבות ערעור שהגיש שהביא לספירה נוספת של קולות.

לאחר ההקלדה המחודשת, שר התיירות יריב לוין עולה למקום השביעי והשר יואב גלנט ירד במקום אחד. כמו כן, השר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי מטפס ומתחלף במקום עם שר המדע אופיר אקוניס.