מטוסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הושבת בנמל התעופה בוורשה, בסביבות השעה 2:40 הלילה (שישי) שעון ישראל, זאת בעקבות תקלה טכנית שנגרמה לו בשדה. במהלך הגרירה לאחור של כלי הטיס, על ידי צוות נמל התעופה הפולני, אירעה תקרית כאשר הגורר שהסיע לאחור התנגש במטוס. לא נגרם נזק לנוסעים אך המטוס קורקע ואינו כשיר לטיסה. כלי טיס חלופי עושה דרכו הבוקר לוורשה, כאשר ראש הממשלה ופמלייתו אמורים להמריא ארצה באזור השעה תשע וחצי (שעון ישראל).
כזכור, ביומיים האחרונים ראש הממשלה נמצא בוועידת ורשה לשלום וביטחון במזרח התיכון. נתניהו אמר אמש כי הוא מצפה לקבל את תוכנית המאה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. ראש הממשלה אמר את הדברים לאחר שהשליח האמריקאי ג'ארד קושנר, חתנו של טראמפ, דיבר מאחורי דלתיים סגורות בוועידה בוורשה על התוכנית, שככל הנראה תפורסם לאחר הבחירות בישראל ב-9 באפריל. קושנר אמר כי שני הצדדים יאלצו לעשות פשרות וכי התוכנית שונה מיוזמת השלום הסעודית מ-2002. 

"אני מצפה לקבל את התוכנית. אקרא אותה לאחר שתוצג", אמר נתניהו. "אני חייב להגיד שאני יודע כי ממשל טראמפ שואף להבטיח את ביטחון ישראל למשך דורות. למרות שאני תמיד אומר כי ישראל חייבת תמיד להגן על עצמה, בכוחות עצמה, זה מנחם לדעת שיש לנו בת ברית חזקה כמו ארצות הברית".  
סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס, שנפגש עם נתניהו בגטו ורשה, הודה לו על מחויבותו לברית ההיסטורית בין שתי המדינות והוסיף: "ישראל היא בת בריתנו היקרה. אני נרגש להיות כאן איתך במקום המיוחד הזה ולשמוע תפילה לזכר גיבורי גטו ורשה. זה מזכיר לנו את עוצמת הקשר בינינו".