ניסיון חיסול: גבר בן 40 נפצע באורח קשה עם פציעות חודרות בפלג גופו העליון לאחר שנורה ברחוב שמעון דובנוב ברחובות. הוא פונה לבית החולים קפלן בעיר. כוח משטרה הגיע למקום ונסיבות האירוע נבדקות. הפצוע הינו עבריין שמוכר למשטרה.



מהחקירה עלה, כי הפצוע עמד בסמוך למקום מגוריו כשלפתע הגיח רכב שממנו בוצע הירי. היורה נמלט מהזירה ברכב ונערכות סריקות בעקבותיו. כמו כן, הבלשים שסורקים את האזור בודקים רכב שננטש בשטח סמוך.



פרמדיק מד"א אייל רוט סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו גבר שוכב בסמוך לכניסה למבנה כשהוא בהכרה וסובל מפציעות מדממות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים והוא פונה במהירות לבי"ח כשמצבו יציב".



אירוע זה מגיע ברקע רצח שאירע אתמול בחולון, בו גבר בשנות ה־40 לחייו נורה למוות ברחוב הבנאי, במהלך עימות עם מספר אנשים בשטחו של חניון. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו בזירה, לאחר שמצבו התדרדר במהרה. זמן קצר לאחר האירוע עצרה המשטרה מספר חשודים במעשה.

על פי החשד הקורבן היה עם מספר אנשים בחניון, ובין המעורבים התקיימה קטטה. מחקירה ראשונית עולה כי בשלב מסוים שלף אחד המעורבים אקדח וירה בחזהו של הקורבן. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום הרצח וביצעו סריקות נרחבות באזור. עדי ראייה סיפרו ל"מעריב": "זינקנו החוצה כששמענו צרחות וקללות. זה נראה בהתחלה כמו סכסוך על חניה, וראינו שניים שהיו מעורבים בקטטה נמלטים מהמקום".