ארגון הטרור חזבאללה פרסם הערב (שישי) סרטון תיעוד של תקיפת השיירה בהר דב ב-2015, בה נהרגו שני חיילים, סמל ראשון דור ניני ורב סרן יוחאי קלנגל. בסרטון אפשר לראות את מארב הנ.ט. ממנו שוגרו הטילים לעבר השיירה ואת שיגור הטיל עצמו. נחמיה ניני, אביו של סמ״ר דור ניני אמר לחדשות כאן בתגובה לפרסום התיעוד: "הסרטון לא משנה לנו, יותר גרוע ממה שקרה לא יכול לקרות. זה לא מחזיר אותי אחורה כי אני חי את הרגע הנורא הזה יום יום, שעה שעה. חיזבאללה חושבים שהם יכולים להכאיב? הם לא".



כזכור, באירוע נפגעו שני רכבים צה"ליים מטילי נ.ט. ששוגרו מכיוון לבנון אל עבר שיירת רכבים של צה"ל. מחבלי חזבאללה ארבו לרכב סיור של צה"ל והצליחו לפגוע בו. הרכבים, מסוג איסוזו די מקס וגי'פ נוסף, לא היו ממוגנים.



באירוע ישנם לפחות שבעה נפגעים נוספים במצב קל עד בינוני. חמישה פצועים פונו לבית החולים "זיו" בצפת - ארבעה במצב קל ואחד במצב בינוני. הפצועים סובלים מפגיעות הדף, רסיסים ושברים. הם טופלו בחדר הטראומה ויישארו להשגחה. שני נפגעים נוספים פונו לבית החולים רמב"ם בחיפה. ייתכן כי חלק מהנפגעים הם אזרחים. כלי תקשורת בלבנון מדווחים כי ספינות חיל הים של צה"ל הגיעו לדרום לבנון.



דקות לאחר הפגיעה ברכבים נורו טילי מרגמה לעבר כפר רג'ר, כשאחת המרגמות פגעה בבית בכפר, באירוע הזה אין נפגעים. ירי המרגמות לעבר החרמון והר דב נמשך דקות ארוכות הוסר החשש לחטיפה. בתגובה, הגיב צה"ל בירי לעבר מספר מטרות בדרום לבנון. ממנה חייל ספרדי של יוניפי"ל נהרג בעקבות הירי של צה"ל. דובר צה"ל, תת אלוף מוטי אלמוז ציין שבצה"ל רואים בחיזבאללה אחראי. עוד אמר אלמוז: "הגבנו באש למספר מטרות וזו לא תיהייה התגובה האחרונה של צה"ל". על פי דיווחים בכלי תקשורת לבנוניים, ישנם חילופי אש בין צה"ל לחיזבאללה, צה"ל תוקף באינטנסיביות מוצבים ליד חוות שבעא.