משחק הפנטזיה-הרפתקאות המצוין הזה משלב דמויות מסרטי דיסני ופיקסאר כמו צעצוע של סיפור, לשבור את הקרח והעולם של פו הדוב, מה שמאפשר לחובבי דיסני העכשווי מחד, ואוהבי הנוסטלגיה מאידך, ליהנות מחוויית המשחק. כמו בכותרים הקודמים, גם הפעם, אנחנו מגלמים את דמותו של סורה, נער צעיר המחזיק מפתח קסום המאפשר לו להשתמש בכוחות קסם שונים. ביחד עם דמויות כמו מיקי מאוס, דונאלד דאק וגופי (בכל זאת דיסני) הוא נלחם בזיאונרד, שמנסה להשתלט על העולם הנפלא הקרוי Kingdom Hearts.
שילובם של עולמות מסרטים אהובים כמו צעצוע של סיפור, לשבור את הקרח וגם עולמות נוסטלגיים יותר כמו האולימפוס בסרט הרקולס והעולם של פו הדוב מאפשר גם לאוהבי סרטים נוסטלגיים של דיסני וגם אוהבי סרטים חדשים ליהנות מהחוויה שנותן המשחק. 
מבחינת עלילת המשחק, לשחקן שלא שיחק את המשחקים קודמים בסדרה, כמוני, יהיה מאוד קשה, עד כמעט בלתי אפשרי לעקוב. כבר מסרטון הפתיחה של המשחק, עוד לפני מסך הפתיחה, ניתן לראות סרטון ארוך שמציג את אירוע המשחקים הקודמים בקצרה, אך לא באופן ברור מספיק. לטובתו של המשחק אציין שבתחילת המשחק ישנה אפשרות לקבל הסבר נרחב על העלילה הראשית. לא הרבה משחקים עושים זאת, ויפה לראות ש- square enix התחשבו גם בשחקנים שפחות מכירים את העלילה.

עם זאת, בעיה אחת שנתקלתי בה במהלך המשחק, היא שישנם הרבה מאוד קטעי וידיאו שמראים את העלילה במקום שהשחקן ישחק אותה. כך נוצר מצב שכל מה השחקן עושה זה בעיקר להקשיב לעלילה ולעיתים להציל דמויות, אך לא להכיר אותן לעומק. מספר פעמים אני לא הצלחתי להבין את העלילה של עולם מסוים מפני שלא ראיתי את הסרט עליו הוא מבוסס. לדעתי, היוצרים היו צריכים להציג את העולם מחדש, במקום לסמוך על כך שהשחקן מכיר את הסרטים.
גם הדיאלוגים של הדמויות הם נקודה חלשה במשחק. פעמים רבות הדמויות מדברות על כוח האהבה והחברות ושאלו יצילו אותם גם כשהמצב נראה בלתי אפשרי. אולי אלה משפטים טובים לסדרות ילדים ולסרטי דיסני, אך בתור אדם מבוגר לא התעניינתי לשמוע את הדברים האלה וזה בעיקר נשמע לי ילדותי. חבל לי שכותבים יצרו דמויות כל כך תמימות וילדותיות לפעמים, שהתאימו למשחקים ישנים יותר.
לעומת,, המשחקיות היא נקודת חוזקה. כל עולם שאליו השחקן מגיע מלא בדברים חדשים ומשחקיות נהדרת שמשתנה מעולם לעולם. באחד העולמות תילחמו באויבים באמצעות רובוטים ענקיים ואחר תשתמשו בספינות כדי להביס אויבים. בנוסף, בכל עולם יש דמויות חדשות בעלות כוחות קסומים שמסייעים לשחקן. ניתן להשתמש בקומבואים שונים עם הדמויות ובכך להגיע לפגיעה מקסימלית.
גם בלי שימוש ברובוטים ענקיים או בדמויות צד, היכולות של סורה כיפיות. המשחקיות מאוד מגוונת ומאפשרת לשחקן להביס אויבים בדרכים יצירתיות. אפשר ליצור גלים של אש ומים, להקפיא אויבים ואפילו ליצור סופה. בנוסף, כאשר לסורה יש מספיק קסם ניתן להשתמש במתקפה אולטימטיבית כמו כוסות מסתובבות, ספינה על יריות ורכבת. כל אלה נותנים לשחקן הרבה אפשרויות והזדמנויות לנצח אויבים. וזה מאוד כיף.
נקודת החוזק של המשחק היא כמות התוכן שמתגלה בכל עולם שאנו מבקרים בו במהלך המסע. בעולם אחד תילחמו באויבים באמצעות רובוטים ענקיים ובאחר תשתמשו בספינות כדי להביס אויבים. בנוסף, ככל שתתקדמו הלאה במשחק, תגלו דמויות חדשות בעלות כוחות קסומים שיסייעו לכם.
לסיכום, אם בא לכם משחק מהנה שנותן מצד אחד נוסטלגיה איכותית ומצד שני עולמות חדשים ומעניינים, כדי לכם לנסות את המשחק. גם אם העלילה הדיאלוגים לא כל כך מתוחכמים או מעניינים במיוחד. זו הזדמנות נהדרת לטייל בעולמות השונים של דיסני מבלי לצאת מהבית.
עותק הסקירה התקבל תודות לעדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של square enix בישראל. הכותר Kingdom Hearts 3  זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.