בתגובה לוועידת ורשה, שהייתה הכנס הראשון שהביא תחת אותה קורת גג מספר רב של שרי חוץ מהעולם הערבי יחד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, העלו פעילים פוליטיים ובכירים בתקשורת בעולם הערבי קמפיין שמטרתו ליצור דה-לגיטימציה ל"נורמליזציה" של יחסי המדינות הערביות, בראשן מדינות המפרץ, עם מדינת ישראל. הקמפיין, שהושק בסוף השבוע ברשתות החברתיות, ובמיוחד בטוויטר, נקרא "נורמליזציה היא בגידה".
 
מטרת הקמפיין הוא לבייש ערבים המגיעים לישראל, או כאלו הנפגשים עם ישראלים, שעל פי יוזמי הקמפיין היא ה"אויב". הרבה ערבים, ביניהם פלסטינים התרעמו על השתתפותם של שרי חוץ רבים מהעולם הערבי בוועידת ורשה, מחמת הסיבה שלדעתם הוועידה היא "קונספירציה" שמאורגנת על-ידי ארצות הברית.

מבין התגובות לקמפיין ברשתות החברתיות: "נורמליזציה עם הכיבוש אומרת שאנו מפצים אותם על פשעיהם נגד העם הפלסטיני" כתב יאסר-אל ער'ה, תושב רצועת עזה. חזם קוואסמה מהגדה המערבית צייץ: "אלו המתיישרים עם הכיבוש הציוני הם שותפים בבניית ההתנחלויות". העיתונאי הפלסטיני בילאל איסמעיל, גם הוא מרצועת עזה, כתב: "לשבת לאותו שולחן עם האויב הציוני הוא בגידה בדמם של השהידים".

דובר חמאס, חזם קאסם האשים את המשתתפים הערביים בעזרה שהם מעניקים לנתניהו בקמפיין הבחירות שלו. הוא אמר כי "החגיגות" של נתניהו על הופעתו לצד המנהיגים הערביים בוורשה מראה כי הם העניקו לו "שירות בחינם".
בתוך כך, קבוצה בשם "מדינות המפרץ נגד נורמליזציה" גינתה את סעודיה, בחריין, איחוד האמירויות, עומאן, קטאר וכווית על השתתפותן בוועידת ורשה לצד ראש הממשלה: "אנו מגנים את הצעד הזה שמבטל את רגשותיהם של ערבים בכלל, ובפרט אלו הגרים במדינות המפרץ" אמרו בהצהרתם.